Marraffay Skrevet September 4, 2008 Rapporter Skrevet September 4, 2008 Er der mon nogen der kan fortælle mig hvad man skal slippe for at køre over broen med en trailer på slæb, hvis man bruger sin brobizz? Synes ikke umiddelbart jeg har kunne finde noget på broens side, derfor tilspørger jeg Jer herinde.
Rene Larsen Besvaret September 4, 2008 Rapporter Besvaret September 4, 2008 ## BroPas ## Bil op til 6 m med anhænger/campingvogn, autocamper over 6 m DKK 270 ## Pendler ## Tillæg for anhænger/campingvogn, autocamper over 6 m DKK 135
Marraffay Besvaret September 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2008 Nå for seven... tak for hjælpen :th2:
dan Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Hvordan registrerer de at man har trailer på hvis man bare kører gennem anlægget med sin bizz? ## BroPas ## Bil op til 6 m med anhænger/campingvogn, autocamper over 6 m DKK 270 ## Pendler ## Tillæg for anhænger/campingvogn, autocamper over 6 m DKK 135
Marraffay Besvaret September 5, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 5, 2008 Skal prøve at se hvor meget jeg er blevet bonnet når nu jeg har mulighed for det...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu