Jump to content

Slow upstream på en FTP server......

Recommended Posts

Skrevet

Sidder lige og bakser med en Windows 2003 Server web edition..... Bruger Cerberus FTP og den hænger omkring 3 mbit, selvom den burde trække 10 gange så meget uden probs..... Jeg er løbet tør for ideer.... Det eneste der er som ikke er helt som det plejer, er at selve server softwaren er inst. på et CF kort...... Nogen der har gode ideer til hvad der kan være årsagen til dens sløvsind.

Besvaret
Sidder lige og bakser med en Windows 2003 Server web edition..... Bruger Cerberus FTP og den hænger omkring 3 mbit, selvom den burde trække 10 gange så meget uden probs..... Jeg er løbet tør for ideer.... Det eneste der er som ikke er helt som det plejer, er at selve server softwaren er inst. på et CF kort...... Nogen der har gode ideer til hvad der kan være årsagen til dens sløvsind.
Jeg ved ikke om CF kortets hastighed kan være afgørende for hastigheden generelt - der findes jo forskellige hastigheder på CF kort, så hvis det ikke er så hurtigt?
Besvaret

Vi bruger alm diske som datadiske, så det eneste skulle være om CF kortet har indflydelse på noget skrivning i selve systemet.... Og vi har ikke testet IIS endnu....Sidder og roder med virtuel test...

Besvaret

Læser den ftp data fra CF kort ? Det kan godt være derfor. Ellers har jeg ikke den store erfaring med Windows ftp'ere. Hvis jeg siger glftpd vil nogle sikker vide hvad jeg snakker om ;) Det virker bare og crasher aldrig! kører maskine kører glfptd :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...