Jump to content

Så er der ballade i farvandet...(ESF 2008, Malmö)

Recommended Posts

Besvaret

Citat fra artiklen: "Över 20 000 demonstranter förväntas tåga från Rosengård till centrala Malmö i protest mot kapitalism och miljöförstöring." De fleste af dem, der deltager i demonstrationen har sikkert PC-ere, Ipods, mobiltelefoner osv. - altså selv en del af "kapitalismen" Men uha, der kunne sikkert godt blive ballade der.

Besvaret
Held og lykke med den ide ... jeg vil ikke regne med at du kom til at sidde der ret længe før polisen får gjort noget ved det' date=' når man tænker på hvor opmærksomme de kommer til at være på den dag.[/quote'] Jeg har et kamouflage telt som super gerne må låne hvis han skal undgå at polisen kan se ham :D
Besvaret

Nej det kan man ikke...Havde du overvejet hvorfor forsikringerne er så dyre nu om dage???? Ganske enkelt pga sådanne mennesker. Dø siger jeg........Dø...... Der er kun én fordel. Og det er de er 20.000 mennesker samlet på ét sted.....Gør tingene en del nemmere......:D

Kan man ikke være ligeglad med dette hvis man har en halv/fuld forsikring på bilen? :rolleyes:
Besvaret
Kan man ikke være ligeglad med dette hvis man har en halv/fuld forsikring på bilen? :rolleyes:
Ikke helt, har jo stadig min självrisk, for ikke at snakke om min bonus-förlust og det faktum at jeg de næste 2 år vil rangere som en dårligere kunde pga. en skade :(
Besvaret
Jeg har et kamouflage telt som super gerne må låne hvis han skal undgå at polisen kan se ham :D
Det skal jeg lige låne - slår det op nede på græsset foran bygningen, og ligger så der med en snigskytte riffel :D Og ingen fatter noget når de falder som fluer, for jeg er stealth :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...