sup3rior Skrevet September 9, 2008 Rapporter Skrevet September 9, 2008 http://malmolund.city.se/nyheter/2008/09/09/Malmo_rustar_for_upplopp/ Jeg sætter mig på altanen med et gevær hvis de sataner skulle få gode idéer med min bil
credde Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Citat fra artiklen: "Över 20 000 demonstranter förväntas tåga från Rosengård till centrala Malmö i protest mot kapitalism och miljöförstöring." De fleste af dem, der deltager i demonstrationen har sikkert PC-ere, Ipods, mobiltelefoner osv. - altså selv en del af "kapitalismen" Men uha, der kunne sikkert godt blive ballade der.
Buddha Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Kommer i så herude til kaffe....???? :D
claus Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Kommer i så herude til kaffe....???? :D Kun hvis der er citronmåner til ;)
Lasse Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Det ser ret vildt ud, 20.000 mennesker som bare er ude på ballade.. Hvad dag er det?
Buddha Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Det skaffer vi.....Ellers er Anders ikke bleg for at tage tingene med selv...:D Kun hvis der er citronmåner til ;)
sup3rior Besvaret September 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 9, 2008 Det skaffer vi.....Ellers er Anders ikke bleg for at tage tingene med selv...:D Vi er friske - så sparer jeg også penge til patroner ;)
Gio Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Det ser ret vildt ud, 20.000 mennesker som bare er ude på ballade.. Hvad dag er det?"Så går demontran[T]erna på lördag" Sydsvenskan har også en del om ESF - bl.a. denne.
Lasse Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 "Så går demontran[T]erna på lördag" Lørdag i næste uge?
Gio Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 ESF2008's hjemmeside: http://www.esf2008action.net/
Gio Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Lørdag i næste uge?Lørdag 20 september.
claus Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Perfekt .. der er jeg alligevel nede og løbe i Falsterbo...
Juff Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Så må man da håbe polisen slår lige så hårdt ned på dem, som de gør på løbske pittbulls
sup3rior Besvaret September 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 10, 2008 Lørdag i næste uge? Det ser sådan ud ifølge deres egne planer :(
Lasse Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Lørdag 20 september. ok tak for info.
MRoderick Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 http://malmolund.city.se/nyheter/2008/09/09/Malmo_rustar_for_upplopp/ Jeg sætter mig på altanen med et gevær hvis de sataner skulle få gode idéer med min bil Held og lykke med den ide ... jeg vil ikke regne med at du kom til at sidde der ret længe før polisen får gjort noget ved det, når man tænker på hvor opmærksomme de kommer til at være på den dag.
dabp Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Held og lykke med den ide ... jeg vil ikke regne med at du kom til at sidde der ret længe før polisen får gjort noget ved det' date=' når man tænker på hvor opmærksomme de kommer til at være på den dag.[/quote'] Jeg har et kamouflage telt som super gerne må låne hvis han skal undgå at polisen kan se ham :D
MRoderick Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Jeg har et kamouflage telt som super gerne må låne hvis han skal undgå at polisen kan se ham :D Hehe ... det er også meget diskret med et kamouflage telt på en altan :P
Buddha Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Ser bedre ud med et telt end én stor kanon.....:D Hehe ... det er også meget diskret med et kamouflage telt på en altan :P
dabp Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Hehe ... det er også meget diskret med et kamouflage telt på en altan :P Det er ren ninja telt, de finder ham aldrig... Aldrig siger jeg !! :D
GoldMan Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 http://malmolund.city.se/nyheter/2008/09/09/Malmo_rustar_for_upplopp/ Jeg sætter mig på altanen med et gevær hvis de sataner skulle få gode idéer med min bil Kan man ikke være ligeglad med dette hvis man har en halv/fuld forsikring på bilen?
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Nej det kan man ikke...Havde du overvejet hvorfor forsikringerne er så dyre nu om dage???? Ganske enkelt pga sådanne mennesker. Dø siger jeg........Dø...... Der er kun én fordel. Og det er de er 20.000 mennesker samlet på ét sted.....Gør tingene en del nemmere......:D Kan man ikke være ligeglad med dette hvis man har en halv/fuld forsikring på bilen?
sup3rior Besvaret September 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2008 Ellers klistrer jeg et McD skilt op over det kebab-sted der ligger lige ved min opgang - mon ikke de hellere vil trashe det end min gryde
sup3rior Besvaret September 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2008 Kan man ikke være ligeglad med dette hvis man har en halv/fuld forsikring på bilen? Ikke helt, har jo stadig min självrisk, for ikke at snakke om min bonus-förlust og det faktum at jeg de næste 2 år vil rangere som en dårligere kunde pga. en skade :(
sup3rior Besvaret September 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2008 Jeg har et kamouflage telt som super gerne må låne hvis han skal undgå at polisen kan se ham :D Det skal jeg lige låne - slår det op nede på græsset foran bygningen, og ligger så der med en snigskytte riffel :D Og ingen fatter noget når de falder som fluer, for jeg er stealth
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu