Buddha Skrevet September 22, 2008 Rapporter Skrevet September 22, 2008 Nogle der har gode links til opskrifter, morgenmad, frokost osv... Alternativt har erfaring med low carb mad og evt noget stenalder kost....
Guest jxhab Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Nogle der har gode links til opskrifter, morgenmad, frokost osv... Alternativt har erfaring med low carb mad og evt noget stenalder kost.... Kender desværre ikke nogle opskrifter eller steder, men til morgenmad så er æg kyllingepølser og tomater altid en god start.. meget få kulhydrater og massere af protein.. Samme gør sig gældende med tun, som også er en rigtig god kilde til få kulhydrater.
Lollikken Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Nogle der har gode links til opskrifter, morgenmad, frokost osv... Alternativt har erfaring med low carb mad og evt noget stenalder kost.... Hvis du køber en Ceasar Salat fra Føtex (og vist nok også ICA) så står der: "Zero Carbs" I shit you not, så du gi'r den bare gas ;) Et godt og seriøst bud er www.hjerteforeningen.dk.
claus Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Kender desværre ikke nogle opskrifter eller steder' date=' men til morgenmad så er æg kyllingepølser og tomater altid en god start.. meget få kulhydrater og massere af protein.. Samme gør sig gældende med tun, som også er en rigtig god kilde til få kulhydrater.[/quote'] Ahh .. tun om morgenen.....
sup3rior Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Et godt og seriøst bud er www.hjerteforeningen.dk. Hjerteforeningen er vel ikke det rette sted til at finde low carb opskrifter, de sigter vel nærmere efter low fat diæten derinde...? Eller er jeg bare skæv på noget... :)
Anina Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Nogle der har gode links til opskrifter, morgenmad, frokost osv... Alternativt har erfaring med low carb mad og evt noget stenalder kost.... Den store bog med Low-Carb opskrifter "365 næringsrige low-carb opskrifter - en til hver dag i året. Spændende opskrifter der gør brug af en lang række friske og sunde råvarer. Opdelt i praktiske og brugervenlig afsnit; morgenmad og brunch, supper, salater, snacks og lette måltider, hovedmåltider; herunder kød, fjer, fisk og vegetarisk retter; tilbehør og desserter." Meget fin bog og inspirerende til egen opfindsomhed. Bruger den selv
Buddha Besvaret September 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2008 Så er den indkøbt :) Tak for det.... Den store bog med Low-Carb opskrifter "365 næringsrige low-carb opskrifter - en til hver dag i året. Spændende opskrifter der gør brug af en lang række friske og sunde råvarer. Opdelt i praktiske og brugervenlig afsnit; morgenmad og brunch, supper, salater, snacks og lette måltider, hovedmåltider; herunder kød, fjer, fisk og vegetarisk retter; tilbehør og desserter." Meget fin bog og inspirerende til egen opfindsomhed. Bruger den selv
Mohlin Besvaret September 25, 2008 Rapporter Besvaret September 25, 2008 Du kan också gå in på http://kolhydrater.ifokus.se/ och titta under "recept". Jag har ätit låg-kolhydratmat sen i mars nu. Mår som en prinsessa och har gått ner 7 kilo.
thomas_lund Besvaret September 25, 2008 Rapporter Besvaret September 25, 2008 Det virker i hvertfald hvis man går seriøst til den. Ren Atkins her med så få kulhydrater som muligt og så meget protein og især fedt som muligt. Har været seriøs på den 2 gange over de sidste 4 år, og så forsøgt at holde vægten ind i mellem. Første gang tabte jeg ca. 25 kg på et halvt år. Tog så 7-8 stykker på igen over en 3 år (øl er satans svære at holde sig fra). Anden var var så til nytår, hvor jeg har smidt ca 15 kg til dato - og er gået i "hold vægten" mode de sidste par måneder. Ingen ændrede livsvaner ud over kosten (= ingen ekstra motion eller andet) Så jeg er meget meget tilfreds. Opskrifterne kommer egentlig rimelig nemt - bare lav alt almindeligt mad (uden kulhydrater naturligvis) og drop ris, kartofler, brød etc. Jeg spiser så enten rester til morgenmad fra aftenen før eller æg+bacon.
credde Besvaret September 25, 2008 Rapporter Besvaret September 25, 2008 En gang google gav: http://www.lowcarbluxury.com/ Der er også gratis opskrifter derinde.
Guest jxhab Besvaret September 25, 2008 Rapporter Besvaret September 25, 2008 Det virker i hvertfald hvis man går seriøst til den. Ren Atkins her med så få kulhydrater som muligt og så meget protein og især fedt som muligt. Har været seriøs på den 2 gange over de sidste 4 år, og så forsøgt at holde vægten ind i mellem. Første gang tabte jeg ca. 25 kg på et halvt år. Tog så 7-8 stykker på igen over en 3 år (øl er satans svære at holde sig fra). Anden var var så til nytår, hvor jeg har smidt ca 15 kg til dato - og er gået i "hold vægten" mode de sidste par måneder. Ingen ændrede livsvaner ud over kosten (= ingen ekstra motion eller andet) Så jeg er meget meget tilfreds. Opskrifterne kommer egentlig rimelig nemt - bare lav alt almindeligt mad (uden kulhydrater naturligvis) og drop ris, kartofler, brød etc. Jeg spiser så enten rester til morgenmad fra aftenen før eller æg+bacon. Det der også er med atkins, er at man taber rigtig meget væske i kroppen (i starten), så selvom der også ryger en del fedt, så ryger der også en del væske, hvilket gør at folk taber sig utroligt hurtigt, det er bare svært at holde det efterfølgende..
Mohlin Besvaret September 25, 2008 Rapporter Besvaret September 25, 2008 Det der også er med atkins' date=' er at man taber rigtig meget væske i kroppen (i starten), så selvom der også ryger en del fedt, så ryger der også en del væske, hvilket gør at folk taber sig utroligt hurtigt, det er bare svært at holde det efterfølgende..[/quote'] Nixen. Inte om du äter sunt och ordentligt, dvs inga (lite) kolhydrater, en del protein och mycket fett. Inga fibrer och givetvis inget socker i form av frukt och godis. Men det är gott med öl....
Guest jxhab Besvaret September 25, 2008 Rapporter Besvaret September 25, 2008 Nixen. Inte om du äter sunt och ordentligt, dvs inga (lite) kolhydrater, en del protein och mycket fett. Inga fibrer och givetvis inget socker i form av frukt och godis. Men det är gott med öl.... nej .. det var heller ikke det jeg sagde, men at mange oplever et stort vægttab i starten af en atkins periode, fordi de også taber en del væske i kroppen.. jeg spekulere ikke i om kuren er god eller om den holder i længden, men mange oplever et ekstremt hurtigt vægttab de første 1-2 månder .. dels fordi de skærer ned på kulhydrater og dels fordi man taber meget væske..
2EThADoN Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 Nixen. Inte om du äter sunt och ordentligt' date=' dvs inga (lite) kolhydrater, en del protein och mycket fett. Inga fibrer och givetvis inget socker i form av frukt och godis...[/quote'] Du kan i princippet spise hvad du vil og tabe dig, så længe du spiser under dit daglige kcal behov. Om det så er rent fedt eller grøntsagsblanding, du spiser er lige meget. Det vigtige er kcal indtaget kombineret med mæthedsfornemmelsen... derudover er frugt altså meget sunde og gode kulhydrater - specielt under en diæt :)
Mohlin Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 Jo, i och för sig. Men med Low Carb High Fat behöver man aldrig gå hungrig, och man tappar sitt socker-sug. För mig är frukt = godis och jag äter det inte. Dessutom är det inte särskilt miljövänligt med frukt nu på vintern.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu