Guest PeterK Skrevet October 3, 2008 Rapporter Skrevet October 3, 2008 Hvorfor sælges den ikke længere som ny? modellen var kun på markedet i ca. 1 år!! Det er mig der vrøvler, glem tråden!
larscph Besvaret October 3, 2008 Rapporter Besvaret October 3, 2008 Hvor ser du at den ikke sælges længere i coupé? Man kan da vælge en 335d coupé hvis man prøver configurator på www.bmw.se? Men ikke cabriolet'en det er rigtigt.
dkrath Besvaret October 3, 2008 Rapporter Besvaret October 3, 2008 335D Coupe sælges endnu i hvert fald. Ved ikke med Cab. Men der kommer/er lige kommet en ny generation 3-serie så vidt jeg husker (synes jeg så en TV reklame). Kan være Cabben står for et facelift (well needed IMO).
Anka Besvaret October 3, 2008 Rapporter Besvaret October 3, 2008 335d er aldrig produceret i cabrioletudgave.
ClausN Besvaret October 3, 2008 Rapporter Besvaret October 3, 2008 Hvorfor sælges den ikke længere som ny? modellen var kun på markedet i ca. 1 år!! Det er mig der vrøvler, glem tråden! 9 stk. NYE 335d coupe '08 til salg på mobile.de. Så mon ikke den stadigvæk produceres? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING〈=de&scopeId=C&_features=on&usage=NEW&negativeFeatures=EXPORT&bodyStyleRadio=&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=56&makeModelVariant1.modelDescription=coupe&makeModelVariant2.makeId=&makeModelVariant2.modelDescription=&makeModelVariant3.makeId=&makeModelVariant3.modelDescription=&minPowerAsArray=&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=KW&minPrice=&maxPrice=&fuel=DIESEL&transmission=&ambitCountry=&zipcode=&climatisation=&numSeats=&doorCount=&emissionClass=&emissionsSticker=&adLimitation=&daysAfterCreation=
Kenneth J Besvaret October 3, 2008 Rapporter Besvaret October 3, 2008 Mener da også kun cab'en findes i 320D og 330D som Diesel udgaver. Fed bil i øvrigt, men Coupé'en er klart smukkere.
Gio Besvaret October 3, 2008 Rapporter Besvaret October 3, 2008 Det er mig der vrøvler' date=' glem tråden![/quote']Hermed lukket
Recommended Posts