Sune Skrevet October 3, 2008 Rapporter Skrevet October 3, 2008 Vi skal på ferie og i den forbindelse har jeg tidligere oplevet at det er en velsignelse at have en laptop med x antal film i bagagen, når man nu har en 4-årig. Så var det jeg tænkte at de pågældende film måtte kunne rippes fra en DVD til en enkelt .avi/.mpg fil eller noget i den stil så jeg slap for at medbringe diske. Til det fandt jeg så noget der hedder DVD Decrypter og troede at det var rimelig simpelt plug 'n play, men der er det da ikke. Det skaber bare en ISO fil som jeg så kan bruge til at brænde en ny DVD. Er der en eller anden bamhjertig sjæl der kan sige mig 'brug dette' program (helst freeware) for så er det nemlig bare at kaste en DVD ind i den ene ende af en sort kasse, 'trykke på en knap' og så kommer der en enkelt afspilningsbar fil ud i den anden ende af den sorte kasse.
Gio Besvaret October 3, 2008 Rapporter Besvaret October 3, 2008 ISO'en kan du jo så bare mount'e med eks. Daemon Tools eller Alcohol 120% - og derefter optræder denne som et DVD-drev i stifinder. Men hvis det allerede er "for langt ude", så tag et kig på denne tråd, og se om der er noget der kan bruges :) (Ni sekunder på Google - og det var den første tråd der sprang i øjnene. Men måske du selv kan finde noget mere brugbart)
bananas Besvaret October 3, 2008 Rapporter Besvaret October 3, 2008 VLC Media player kan vist afspille .iso filer direkte http://www.videolan.org/vlc/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu