Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
www.lowbid24.com. nogen som kender til det og som har prøvet det
Der findes også en svensk version, og der er en total penge maskine, du giver 15kr + sms takst pr. bud. Og jeg tror sku ærlig talt ikke på det... Har aldrig hørt om nogen der har vundet noget derinde.
Besvaret

Det er som sagt en kanon penge maskine... Vil sige at chancen for at vinde er nok bedre end i lotto, men gevinsterne også betydeligt mindre... Har hørt om en der havde vundet(han var igang med at sælge sine vunde varer)... Så jeg tror skam det er godt nok, men ja, al gamble er jo næsten tab... Det er det samme som bidlet.com

• 4 weeks later...
Besvaret

Jeg brugte mellem 300 og 350. Det er vel ok og være oprettet i dette forum dabp. Og grunden til jeg svarede på denne tråd var at jeg bare ville oplyse om at man godt kan vinde på lowbid24 og om nogen havde prøvet det. Det var vel det at denne tråd startede med

Besvaret

Synes bare det virker underligt at oprette sig på et forum for at komme med sådan en post. I min paranoide verden virker du som en af "bagmændene" bag sitet, der sidder og googler jeres navn og kommer med positive anmeldelser af jeres site... Men vi kan vel få Gio til at checke om du sidder på noget netværk der ligner: 212.100.247.XX

Besvaret

*arh*...skal vi så ikke liiige pakke den paranoide pibe lidt væk :lol: Kunne jo også tænkes at Tummelumsen har været herinde længe, men ikke set behov for at oprette sig og skrive indlæg. Ro på :rolleyes:

Besvaret
*arh*...skal vi så ikke liiige pakke den paranoide pibe lidt væk :lol: Kunne jo også tænkes at Tummelumsen har været herinde længe, men ikke set behov for at oprette sig og skrive indlæg. Ro på :rolleyes:
Jeg er helt rolig :D Men jeg har bare set andre tilfælde i min færden på nettet omkring folk der bruger sådan nogen "forretningsmetoder".... Bidlet gjorde det også da de startede op... Latterlig promotions teknik... Men Tummer, hvis du er reel, så undskylder jeg selvfølgelig mit lettere paranoide udbrud :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...