Jump to content

Recommended Posts

• Svar 327
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Må endnu engang melde pas - er lidt uheldig pt. med diverse - men stegt flæsk mv. sammen med kollegaerne, det kan ikke misses sq. Dannemare- jeg skal lige lure din øse en dag ved lejlighed :-) glæder mig til at se sådan en fætter irl.

Besvaret

Jeg er lige nødt til at vente til lidt senere med at give endelig besked, får muligvis noget arbejde ind som skal laves til imorgen, men det er også muligt at det først kommer i morgen, og så dukker jeg op...

Besvaret

Vil se på det - har overarbejde hele denne uge - men hvis jeg kan slippe afsted kl. 18 fra job er jeg frisk..... Savner sq lidt at slå til den bold da - lang tid siden nu.

Besvaret

Jeg kom nok som den eneste.. Kvart i kørte jeg igen.. Dannemare. Gem lige mit nummer.. 23627027 -- 28106776.. Vi er på samme nivu. Har nemlig ikke mulighed for at tjekke nettet fra halv 6 ca da jeg køre fra DK der.. Så kan du altid finde ud af om jeg kommer.. :)

Besvaret
Jeg kom nok som den eneste.. Kvart i kørte jeg igen.. Dannemare.
Sorry :o :p
Gem lige mit nummer.. 23627027 -- 28106776.. Vi er på samme nivu. Har nemlig ikke mulighed for at tjekke nettet fra halv 6 ca da jeg køre fra DK der.. Så kan du altid finde ud af om jeg kommer.. :)
Ok, mit mobilnr er for øvrigt 30 28 87 18 :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...