Jump to content

Recommended Posts

• Svar 327
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Blir heller ikke idag jeg kommer, suk - orker det ikke. har sågar planlagt arbejde i aften med :( Frederik - jeg må altså snart se den OPC..........skal bare lige forklare min chef at jeg ikke kan arbejde over eller sidde i møder hver tirsdag aften hehe

Besvaret

Skal se på energi nivauet når jeg kommer hjem i aften - og se her på debatten, for er der kun 2 - er der ingen grund til jeg kommer - kan lige som ikke spille med mig selv hehe

Besvaret
Skal se på energi nivauet når jeg kommer hjem i aften - og se her på debatten' date=' for er der kun 2 - er der ingen grund til jeg kommer - kan lige som ikke spille med mig selv hehe[/quote'] Ah, hvis vi bare nøjes med at spille 3 sæt i hver match, går det nok at skiftes til at sidde over... og Don A kommer jo måske også.
Besvaret

Skal lige se om jeg kan logge min kammerat med - har lavet en aftale fra torsdag til lørdag med ham :-) Men hvad han flytter til sverige, når hans lejlighed er solgt - så mon ikke det er på tide at indvie ham i hvad de rige og smukke laver i fritiden hehe

Besvaret

Fik lige denne: Hej Miriam! Under sommaren kommer all pingisträning bedrivas på måndagar Från 18.30. med start från och med idag! Varmt välkomna! Hälsningar Anders Tillgren Så det er mandage fremocer

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...