Jump to content

Recommended Posts

• Svar 327
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Undskyld jeg blander mig - men har i ikke lige fået en nøgle!? :rolleyes:
Jo, men det er kun til døren oppe på 1. sal ind til selve bordtennis-området. ;) Hoveddøren kræver en god solid skulder eller et brækjern, hvis der er lukket. :D
Besvaret

Jeg er meget ked af at skulle melde afbud, men jeg har haft pc-virus og skal have re-etableret mit system hurtigst muligt, så har ikke rigtigt tid. Regner bestemt med at komme næste gang. God fornøjelse til de der kommer. Spillede i forresten sidste tirsdag?

Besvaret
Syns godt nok mine tirsdage efterhånden er optaget hele tiden *grrrrrrr*
Ja, det skal jeg love for. Det er da efterhånden 2-3 måneder siden sidst. Glæder mig til at se din nye bil. :thumbup:
Jeg er meget ked af at skulle melde afbud, men jeg har haft pc-virus og skal have re-etableret mit system hurtigst muligt, så har ikke rigtigt tid. Regner bestemt med at komme næste gang. God fornøjelse til de der kommer. Spillede i forresten sidste tirsdag?
Ja, Don A og jeg spillede.
Besvaret
Ja, det skal jeg love for. Det er da efterhånden 2-3 måneder siden sidst. Glæder mig til at se din nye bil. :thumbup: Ja, Don A og jeg spillede.
Og jeg vandt en kamp :th2::th2::th2:
Besvaret
Ja, det skal jeg love for. Det er da efterhånden 2-3 måneder siden sidst. Glæder mig til at se din nye bil. :thumbup: Ja, Don A og jeg spillede.
Ahhh fanden heller - men det er ved at være en måned eller mere nu - total uheld :-) Du er da altid velkommen forbi, til at se dyret hehe
Besvaret
Ahhh fanden heller - men det er ved at være en måned eller mere nu - total uheld :-) Du er da altid velkommen forbi, til at se dyret hehe
ja nu er jeg da også nyskarrig ( det var helt sikkert forkert skrevet ) hvad har du fået:p
Besvaret

For mit vedkommende kommer det helt an på, hvordan det går hos dyrlægen imorgen. Min kat er blevet syg, og hvis det er noget alvorligt, eller ligefrem fatalt, gud forbyde det, så kommer jeg selvsagt ikke. Ellers gør jeg.

Besvaret
For mit vedkommende kommer det helt an på' date=' hvordan det går hos dyrlægen imorgen. Min kat er blevet syg, og hvis det er noget alvorligt, eller ligefrem fatalt, gud forbyde det, så kommer jeg selvsagt ikke. Ellers gør jeg.[/quote']
Besvaret
OK. I må godt lige begge skrive igen senest kl. 16.30 med en endelig udmelding' date=' så jeg ved, om jeg selv skal dukke op.[/quote'] Jeg springer sq over - kan ikke overskue det idag.......for mange ting i gang.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...