Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Er det muligt at komme med til bordtennis?, eller er der booket fuldt op?. Jeg er ren amatör, og langt fra den bedste til spillet, men vil gerne spille med hvis muligt, men hvor er det henne i malmö at i spiller?.

• Svar 327
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Er det muligt at komme med til bordtennis?, eller er der booket fuldt op?. Jeg er ren amatör, og langt fra den bedste til spillet, men vil gerne spille med hvis muligt, men hvor er det henne i malmö at i spiller?.
Det kan du sagtens :) folks niveau er rimelig spredt, tror jeg godt jeg kan skrive uden at træde på nogle :) Vi spiller i Limhamn, du kan se adressen, i starten af tråden.
Besvaret

lyder jo godt, hvor mange er i som spiller?, og mödes i så kl 18,30? og hvad tid spiller i til ca?. er der mulighed for at låne et bat, eller skal man medbringe eget?. Satser på at kigge forbi i morgen mandag.

Besvaret
lyder jo godt, hvor mange er i som spiller?, og mödes i så kl 18,30? og hvad tid spiller i til ca?. er der mulighed for at låne et bat, eller skal man medbringe eget?. Satser på at kigge forbi i morgen mandag.
Du skal nok lige følge med her i tråden på selve dagen, hvem der kommer. Du skal selv have bat med, og møde tid er 18,30 og der spilles ved 1-1,5 time. Er du klar på i morgen/mandag Anders ????
Besvaret
Du skal nok lige følge med her i tråden på selve dagen, hvem der kommer. Du skal selv have bat med, og møde tid er 18,30 og der spilles ved 1-1,5 time. Er du klar på i morgen/mandag Anders ????
jeg er klar hvis jeg overlever tandlægen kl 13 :D
Besvaret

Jeg må melde fra.. Halvdelen af mig min er i dyb søvn eller tandlæge besøg, så syntes ikke at lysten er der når man savler ud over det hele :) og man har halv ondt.. Nu kom basse ellers. ham har jeg da aldrig mødt tror jeg . ses næste mandag

Besvaret

Keld, jeg må desværre også melde fra (igen-igen). Sønnike har lungebetændelse, og jeg har passet ham hele dagen. Er SÅ udkørt. Straks når fruen er kommet hjem fra jobbet, skal jeg bare slappe af på sofaen og lave ingenting. Sorry. :o

Besvaret

ja okay, var vist lidt for hurtig med at få købt mig et bat!, kan se at tilslutningen ikke er så stor alligevel desværre, men måske næste mandag, eller mandagen efter eller efter hahaha, god sommer til jer alle, og håber i blir raske, et helvede at ligge syg om sommeren:sad:

• 2 weeks later...
Besvaret

Ses vi mandag.?? tror jeg nok vi gør. Jeg er klar. Skal starte på spillefilm fra den 15 så der fra og så 8 uger frem er det usikkert om jeg kommer. Kommer an på mødetider. Men er helt sikkert klar om 2 dage til at VINDE (dannemare.) :D

Besvaret

jaja, lad os nu se, der kan ske meget, kun søndag i dag, og afbuddende kommer som regel mandag 1 time før spiltid! haha, så koldt vand i blodet. Jeg tjekker op igen 30min før planalagt mødetid, så kan vi se om du stadig er frisk, haha.

Besvaret
jaja, lad os nu se, der kan ske meget, kun søndag i dag, og afbuddende kommer som regel mandag 1 time før spiltid! haha, så koldt vand i blodet. Jeg tjekker op igen 30min før planalagt mødetid, så kan vi se om du stadig er frisk, haha.
Det er jeg. Den er helt sikker. for køre diekte der ud fra job så når ikke hjem og sætte mig ned :)
Besvaret
Humm.. hader når andre får ret. :) Kommer så ikke.. Er nødsaget til at arbejde i aften desværre..:sick: takkevære DR.. Kommer ikke der fra før 22:00 ca- og der er det jo slut med bordtennis. coolio håber ikke du føler du er helt svigtet nu du har købt bat. Men det er en tid med mange jern i ilden :)
Besvaret

hahaha, havde heller ik for alvor regnet med at der var nogen der kom i dag mandag heller, det blir nok ikke en gang før til vinter, men sådan er det jo. Må prøve at finde en klub at gå i, hvis jeg vil spille!. fortsat god sommer til jer sportsfreaks hahaha:D:D

Besvaret
hahaha, havde heller ik for alvor regnet med at der var nogen der kom i dag mandag heller, det blir nok ikke en gang før til vinter, men sådan er det jo. Må prøve at finde en klub at gå i, hvis jeg vil spille!. fortsat god sommer til jer sportsfreaks hahaha:D:D
Selve klubben spiller også deroppe, så tag evt op og snak med dem, der er sikkert flere der du kan spille med :) de spiller hele sommeren om mandagen :)
  • 1 month later...
Besvaret

Nå det ser ud til at jeg skal gøre come back i den kommende sæson for min gamle klub :laugh: så måske man skulle til at spille lidt igen :th2: så man ikke bliver kørt helt om hjørnene med. Hvad siger i drenge, skal vi snart til at samle lidt op igen ???

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...