Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ja for satan, nu er sommeren ved at gå på hæld jo :) Jeg kan dog ikke i uge 33 aka næste uge. Men ellers så er jeg klar. Man kan jo håbe den kære frederik har trænet lidt i smug, så man får lidt modstand :D muhahaha

• Svar 327
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Ja for satan, nu er sommeren ved at gå på hæld jo Jeg kan dog ikke i uge 33 aka næste uge. Men ellers så er jeg klar. Man kan jo håbe den kære frederik har trænet lidt i smug, så man får lidt modstand :D muhahaha
det har han ikke, kan jeg hilse og sige. :) :fight: jeg er først klar medio/ultimo september, når efterårsmørket så småt gør sit indtog. :)
Besvaret

ok, men vi har første runde om en mdr :) så jeg er gået i gang, med rigtig træning hæhæ. Har lige fået nye belægninger ind af døren så dem glæder jeg mig til at træne med i aften :)

Besvaret
ok, men vi har første runde om en mdr :) så jeg er gået i gang, med rigtig træning hæhæ. Har lige fået nye belægninger ind af døren så dem glæder jeg mig til at træne med i aften :)
I aften ? - træner du så nede i klubben i se ? eller i DK ?
  • 2 weeks later...
Besvaret
nogen der har lyst i dag?
Fra næste tirsdag er jeg klar til spil igen :-) idag har jeg andre ting på programmet der skal ordnes, så som at nyde den formentlig sidste sommerdag i år :D
Besvaret
Jeg skal arbejde aften/nat' date=' så jeg trækker mig.[/quote'] Nå, du lød ellers så kæk i søndags hehe. Men det er helt fint med mig - har selv overarbejde idag kan jeg se på det hele. Du trækker dig ikke generelt vel ? kun idag ?
Besvaret
Nå, du lød ellers så kæk i søndags hehe. Men det er helt fint med mig - har selv overarbejde idag kan jeg se på det hele. Du trækker dig ikke generelt vel ? kun idag ?
ja, syntes også det lød meget anderledes :) Anyway jeg spille i København i dag så god fornøjelse, hvis der er nogle der spiller :)
  • 1 month later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...