Basse Besvaret August 5, 2009 Rapporter Besvaret August 5, 2009 Ja for satan, nu er sommeren ved at gå på hæld jo :) Jeg kan dog ikke i uge 33 aka næste uge. Men ellers så er jeg klar. Man kan jo håbe den kære frederik har trænet lidt i smug, så man får lidt modstand :D muhahaha
SweaDan Besvaret August 5, 2009 Rapporter Besvaret August 5, 2009 Jeg er klar til oktober.....indtil da nyd sommeren ;)
dannemare Besvaret August 5, 2009 Rapporter Besvaret August 5, 2009 Ja for satan, nu er sommeren ved at gå på hæld jo Jeg kan dog ikke i uge 33 aka næste uge. Men ellers så er jeg klar. Man kan jo håbe den kære frederik har trænet lidt i smug, så man får lidt modstand :D muhahaha det har han ikke, kan jeg hilse og sige. :) jeg er først klar medio/ultimo september, når efterårsmørket så småt gør sit indtog. :)
jacobe Besvaret August 13, 2009 Rapporter Besvaret August 13, 2009 Det er også lige tidligt nok for mit vedkommende. Men jeg glæder mig nu til at komme i gang :)
Miriam Besvaret August 13, 2009 Rapporter Besvaret August 13, 2009 ok, men vi har første runde om en mdr :) så jeg er gået i gang, med rigtig træning hæhæ. Har lige fået nye belægninger ind af døren så dem glæder jeg mig til at træne med i aften :)
Basse Besvaret August 13, 2009 Rapporter Besvaret August 13, 2009 ok, men vi har første runde om en mdr :) så jeg er gået i gang, med rigtig træning hæhæ. Har lige fået nye belægninger ind af døren så dem glæder jeg mig til at træne med i aften :) I aften ? - træner du så nede i klubben i se ? eller i DK ?
Miriam Besvaret August 13, 2009 Rapporter Besvaret August 13, 2009 I aften ? - træner du så nede i klubben i se ? eller i DK ? Ja, der er jo ik så meget gang i den her så jeg træner i DK :)
Basse Besvaret August 13, 2009 Rapporter Besvaret August 13, 2009 Ja' date=' der er jo ik så meget gang i den her så jeg træner i DK :)[/quote'] Ahhh - jamen der kommer sikkert lidt gang i den her til efteråret vel hehe
Miriam Besvaret August 13, 2009 Rapporter Besvaret August 13, 2009 Ahhh - jamen der kommer sikkert lidt gang i den her til efteråret vel hehe Ja, mon ikke i er da et par stykker der gerne vil spille herovre endnu :)
Miriam Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 fik mail i dag, om at nu startede træningen i Limhamn igen, og det er nu tirsdag som gælder
Basse Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Dvs vi kan spille hver tirsdag fra 18.30 til 20.00 ? :-)
Miriam Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Dvs vi kan spille hver tirsdag fra 18.30 til 20.00 ? :-) nemlig.....
Basse Besvaret September 1, 2009 Rapporter Besvaret September 1, 2009 nogen der har lyst i dag? Fra næste tirsdag er jeg klar til spil igen :-) idag har jeg andre ting på programmet der skal ordnes, så som at nyde den formentlig sidste sommerdag i år :D
dannemare Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Jeg skal arbejde aften/nat, så jeg trækker mig.
Basse Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Jeg skal arbejde aften/nat' date=' så jeg trækker mig.[/quote'] Nå, du lød ellers så kæk i søndags hehe. Men det er helt fint med mig - har selv overarbejde idag kan jeg se på det hele. Du trækker dig ikke generelt vel ? kun idag ?
Miriam Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Nå, du lød ellers så kæk i søndags hehe. Men det er helt fint med mig - har selv overarbejde idag kan jeg se på det hele. Du trækker dig ikke generelt vel ? kun idag ? ja, syntes også det lød meget anderledes :) Anyway jeg spille i København i dag så god fornøjelse, hvis der er nogle der spiller :)
dannemare Besvaret September 15, 2009 Rapporter Besvaret September 15, 2009 Nogen der kommer i aften?
Basse Besvaret September 15, 2009 Rapporter Besvaret September 15, 2009 Nogen der kommer i aften? Feck, når det nok ikke - skal hente den nye øse :D
michael og carina Besvaret September 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 15, 2009 Jeg er klar igen i starten af Okt..
Don A Besvaret November 11, 2009 Rapporter Besvaret November 11, 2009 Nu har jeg ikke været der i en rum tid desværre.. Men er der nogen der spiller stædigvæk? for må heller se at komme i gang igen :)
Basse Besvaret November 11, 2009 Rapporter Besvaret November 11, 2009 Har heller ikke været der endnu efter sommerferien griner - men overvejde også om der ikke snart skulle startes igen......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu