Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Ville hører om der var nogle der kunne fortælle mig en ting. Idag da jeg kørte i min bil tændte en rød lampe og den indikere "elektromagnetisk styreunderstöd", hvad jeg kunne læse mig til betød det at " et eller andet ville være nedsat eller defekt " - er der nogle der kan fortælle mig hvad det betyder, og om jeg med det samme skal kører den til mekaniker imorgen?? Tusinde tak for hjælpen

Besvaret

uanset bilmodel, er det en rød lampe og du ikke ved hvad du skal gøre, kør på værksted(bugseret hvis det står i manualen) og jeg vil tro det er noget med den elektriske servostyrings enhed, uden at være sikker, men som lars skriver, så er det nok væsenligt med en bil model, årgang, og andet relevant.

Besvaret

Men har I nogen idé om hvad det kan være? Snakker vi olie til servostyringen eller et eller andet der kommer til at koste mig hele julebudgettet:) Bare hvis nogen sidder inde med en erfaring?

Besvaret
Hejsa Ville hører om der var nogle der kunne fortælle mig en ting. Idag da jeg kørte i min bil tændte en rød lampe og den indikere "elektromagnetisk styreunderstöd", hvad jeg kunne læse mig til betød det at " et eller andet ville være nedsat eller defekt " - er der nogle der kan fortælle mig hvad det betyder, og om jeg med det samme skal kører den til mekaniker imorgen?? Tusinde tak for hjælpen
Der ser ud til at din "servostyring" (Elektromekaniske, hastighed afhængige styring) er ved - eller er gået :( Jeg vil råde dig til at besøge et værksted - men som det også er nævnt, kan det være alt, lige fra en sikring til en hel ny styr enhed (kan være dyr).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...