RAG Skrevet November 20, 2008 Rapporter Skrevet November 20, 2008 ... jo, det er en tysker uden humor !
SanneJ Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 ... jo' date=' det er en tysker uden humor ![/quote']Så tror jeg sørme jeg er svensker:rolleye:
Rikke Rost Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Jeg hælder nu mere til en afart af dovne polakker.........
Gio Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Det kræver jo egentlig en forklaring på, hvad en tysker så ér....og så fremdelses, såfremt der blandes yderligere nationaliteter ind. Jeg griner ikke...endnu
SanneJ Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Det kræver jo egentlig en forklaring på' date=' hvad en tysker så ér....og så fremdelses, såfremt der blandes yderligere nationaliteter ind.[/quote'] Ja, præcis -også derfor jeg mener at jeg så må være svensker, for jeg har tydligvis ikke humor, jeg forstår den simpelthen ikke...
Gio Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Ja' date=' præcis -også derfor jeg mener [b']at jeg så må være svensker, for jeg har tydligvis ikke humor, jeg forstår den simpelthen ikke...Præcis, Sanne...:th2: Som jeg også skrev:Jeg griner ikke...endnu
biz Besvaret November 21, 2008 Rapporter Besvaret November 21, 2008 ... jo' date=' det er en tysker uden humor ![/quote'] Huh?..... :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu