Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Til en anden gang, så plejer jeg normalt at have et lille lager - men jeg er selv på pumperne for tiden. Ellers havde du været velkommen til at låne et par kasser. Det hjælper dig ikke nu...i know :o

Besvaret

hehe nej men tak :) du har ik en enkelt du kan undväre jeg henter i näste uge så kan du evt få et par kasser der .. det virker sådan lidt ... Bleh at köre til dk for at hente en kasse öl eller 2

Besvaret
hehe nej men tak :) du har ik en enkelt du kan undväre jeg henter i näste uge så kan du evt få et par kasser der ..
Desværre - jeg er på pumperne (læs: tre dåser i køleren, and that's it :flov:)
Besvaret
De sælger altså dansk og andet importøl på systemet. Faktisk er de fleste importøl billigere end i Danmark - altså bortset fra de danske... Og der er flere i Malmö der er åbne til klokken 15 - men det er ved at være liiiidt sent nu nok :) http://www.systembolaget.se/ButikerOppettider/ResultatlistaButiker.htm?Soktext=malm%f6
ah ok kiggede bare under åbningstider på deres hjemmeside der stod 13 så troede det var generelt men ja kl 15 er same same jo .. det er den nu
Besvaret
ah ok .. nevermind the pm then hehe nåh jeg må jo köre en tur så ... skal du ha en kasse med haha
No problem :D Jeg får muligvis en sending i næste uge - så jeg klarer mig nok indtil da. Men tak for tilbuddet :thumbup:
Besvaret
De sælger altså dansk og andet importøl på systemet. Faktisk er de fleste importøl billigere end i Danmark - altså bortset fra de danske... Og der er flere i Malmö der er åbne til klokken 15 - men det er ved at være liiiidt sent nu nok :) http://www.systembolaget.se/ButikerOppettider/ResultatlistaButiker.htm?Soktext=malm%f6
+1 Der er masser af gode øl til salg på Systemet, til fornuftige priser også :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...