Guest PeterK Skrevet November 24, 2008 Rapporter Skrevet November 24, 2008 Har efterhånden flere gange stødt på dette firma, som tilbyder fabriksnye biler til "attraktive" priser!! Hvor kommer de fra??? Og så ligger firmaet i DK
sup3rior Besvaret November 24, 2008 Rapporter Besvaret November 24, 2008 Hvis det er fabriksnye biler til under listepris hos alm. forhandlere er det enten parallel-import/overskudslagre eller folk som svindler med registreringsafgiften på gryderne :)
Homer Besvaret November 24, 2008 Rapporter Besvaret November 24, 2008 Hvis det er fabriksnye biler til under listepris hos alm. forhandlere er det enten parallel-import/overskudslagre eller folk som svindler med registreringsafgiften på gryderne :) Det er vel næppe muligt at svindle med en ikke-eksisterende registreringsafgift?? Måske momsen??
Rikke Rost Besvaret November 24, 2008 Rapporter Besvaret November 24, 2008 Det kan også være genopbyg.....Det er en god indtægtskilde i Jylland. De henter bilerne i tyskland(testbiler) og sætter dem i stand...
Guest Mogens Besvaret November 24, 2008 Rapporter Besvaret November 24, 2008 Brugte biller Har efterhånden flere gange stødt på dette firma, som tilbyder fabriksnye biler til "attraktive" priser!! Hvor kommer de fra??? Og så ligger firmaet i DK www.xlcars.dk "XLcars importerer eksklusive biler primært fra Tyskland altid med et højt niveau af kvalitet. XLcars leverer kun nyere biler der har gennemgået alle autoriseret services, er skadefri, har et lavt km tal eller andre eksklusive biler som importeres efter ønske..."
sup3rior Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Det er vel næppe muligt at svindle med en ikke-eksisterende registreringsafgift?? Måske momsen?? Forstod det som om det var til det danske marked...
dabp Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Men priserne er da fornuftige taget i betragtning af mobile.de..... :)
XLCARS Besvaret December 1, 2008 Rapporter Besvaret December 1, 2008 Svar på tiltale Jamen, så lad mig kaste lidt lys over priserne :) Vi har hovedkontor i DK. Samt afdelinger i Sverige og England. Vi importere bilerne fra Tyskland og får dem direkte fra fabrikken. Der er absolut intet "fusk" ved vores koncept. Hvis i checker vores site xlcars.net vil i se at vores biler er uden moms og skat. I kan også checke vores priser på blocket og bytbil, der vil i se at de fleste biler vi sælger, sælges også med mulighed for at trække momsen fra. Vi har rigtigt gode priser, men måske lidt længere leveringstid end en traditionel forhandler, men hey hvis du kan spare 50-100k så er det måske værd at vente et par uger ekstra :)
Homer Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 Jamen, så lad mig kaste lidt lys over priserne :) Vi har hovedkontor i DK. Samt afdelinger i Sverige og England. Vi importere bilerne fra Tyskland og får dem direkte fra fabrikken. Der er absolut intet "fusk" ved vores koncept. Hvis i checker vores site xlcars.net vil i se at vores biler er uden moms og skat. I kan også checke vores priser på blocket og bytbil, der vil i se at de fleste biler vi sælger, sælges også med mulighed for at trække momsen fra. Vi har rigtigt gode priser, men måske lidt længere leveringstid end en traditionel forhandler, men hey hvis du kan spare 50-100k så er det måske værd at vente et par uger ekstra :) Hvordan trækker man en moms fra, der ikke er betalt???
Basse Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 Tror han mener, at visse persongrupper, slipper for momsen - men det er ikke korrekt dansksprog nej hehe. Man kan ikke trække noget fra, der ikke er pålignet :D Men skal man smide moms oven i beløbet, så sparer man heller ikke 50-100k jo ?
XLCARS Besvaret January 5, 2009 Rapporter Besvaret January 5, 2009 Tror han mener, at visse persongrupper, slipper for momsen - men det er ikke korrekt dansksprog nej hehe. Man kan ikke trække noget fra, der ikke er pålignet :D Men skal man smide moms oven i beløbet, så sparer man heller ikke 50-100k jo ? AK og ve kommunikation kan være en svær en ;) Det er helt korrekt dansk sprog når jeg siger at du kan trække moms fra. Alle de priser vi annoncerer på blocket og bytbil er inklusiv Svensk moms. Har du en virksomhed eller er momsregistreret eller ønsker at eksportere bilen, så kan du trække momsen fra :) Så der skal ikke "smides" moms på, så ja du sparer ml. 50-100k også med moms på bilen. Eksempel: http://www.bytbil.com/bilar/nya/sokresultat_nya_personbilar_i_lager_hos_handlare.aspx?criterias=A2QBAAEAAAAFAAAAMBgAAAAAAAADAAAAAQAAAP....8_! Her sparer du sek 110.000! og ja det er inklusiv moms :D
Miriam Besvaret January 5, 2009 Rapporter Besvaret January 5, 2009 Eksempel: http://www.bytbil.com/bilar/nya/sokresultat_nya_personbilar_i_lager_hos_handlare.aspx?criterias=A2QBAAEAAAAFAAAAMBgAAAAAAAADAAAAAQAAAP....8_! Her sparer du sek 110.000! og ja det er inklusiv moms :D Nej du spare da meget mere, for der er slet ikke en bil :)
XLCARS Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Nej du spare da meget mere' date=' for der er slet ikke en bil :)[/quote'] Tja det der internet kan være en svær en, så vi prøver igen. Denne BMW M3 Coupe ligger SEK 65.000 under listepris :) http://www.bytbil.com/bilar/nya/bmw/m3/ivgw2bbg/?criterias=A2QBAAEAAAAIAAAAiAUAAAAAAAADAAAAAQAAAP....8_!
Rikke Rost Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Imponerende...... Kan du skaffe en RS6'er C6 til en god pris???
XLCARS Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Vi kan skaffe en fabriksny RS6 til SEK 970.000 incl. moms. Jeg ved ikke om du har et firma der kan trække momsen ud? Prisen er godt 100.000 under listeprisen. Vi har den normalt stående til 989.000, så jeg kan ikke presse den mere end til de 970K :) http://www.bytbil.com/bilar/nya/audi/rs6/cv7p2bbg/?criterias=A2ABAAEAAAAFAAAAbwsAAAAAAAABAAAA.....w__!
Rikke Rost Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Hvordan ligger prisen på tilbehør og tager du biler i bytte??
XLCARS Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Det nemmeste er at lave en konfig på www.audi.se og sende den til mig så kan jeg nemmere give dig en eksakt pris. Vi har ingen bestemte rabatsatser på udstyr da vores indkøbspris er afhængig af hvor meget ekstraudstyr der kommer i bilen, jo mere jo bedre rabat ;) Desværre tager vi ikke biler i bytte. Vores koncept bygger på nogle rigtigt gode aftaler med fabrikkerne så prisen bliver så lav som muligt og dermed også indtjeningen. Derfor har vi ikke råd til at tage biler i bytte.
Rikke Rost Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Jeg finder lige 2 stks jeg sender til dig så.....Skal bruge en på en RS6 og en R8.
credde Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Vores koncept bygger på nogle rigtigt gode aftaler med fabrikkerne så prisen bliver så lav som muligt og dermed også indtjeningen. Derfor har vi ikke råd til at tage biler i bytte. Hvordan ligger det med garanti, hvis der købes direkte fra fabrikken? Jeg kunne forestille sig, at der er nogle importører, som vil stille sig på bagbenene?
samson Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Jeg finder lige 2 stks jeg sender til dig så.....Skal bruge en på en RS6 og en R8. Mmmm, glæder mig til den dag jeg også vinder i lotto.. Gir du en tur når du har handlet:rose:
Rikke Rost Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Gi'r du en tur i din kone, når du har købt nyt undertøj til hende??? :D Vil ikke betale for at andre har det sjovt.....;) Mmmm' date=' glæder mig til den dag jeg også vinder i lotto.. Gir du en tur når du har handlet:rose:[/quote']
Homer Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Gi'r du en tur i din kone, når du har købt nyt undertøj til hende??? :D Vil ikke betale for at andre har det sjovt.....;) Hvem skal du købe en RS6 (C6) for..? Mindes da at du synes at netop denne model er grim, så den er næppe til dig selv??
Rikke Rost Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Nej slet ikke....Du har helt ret Mr. Simpson.
samson Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Gi'r du en tur i din kone, når du har købt nyt undertøj til hende??? ville svare til at jeg spurgte dig om en tur i en Fiat 127, og det er ikke størrelsen, men oplevelsen jeg hentyder til... Så jeg er på..!;)
Homer Besvaret January 23, 2009 Rapporter Besvaret January 23, 2009 Anyway, hvis jeg skulle købe mig en RS6 ville jeg nok kunne nøjes med denne, fremfor en "fabriksny" http://www.blocket.se/vi/19367995.htm?ca=23_11_s
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu