Jump to content

Træt af Vista? (Windows 7 BETA/RC/RTM)

Recommended Posts

• Svar 193
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Activation Key: FHTKB-9BVJ4-G37RP-W2J2R-V3B49
Det er en velkendt lækket key fra en tidligere build. Desuden nytter det ikke at bruge en key der er brugt af andre, da den vil blive afvist ved activation. Nogle påstår dog, at key's til betaen kan installeres på tre systemer samtidig. Dette har jeg dog ikke fået bekræftet endnu. Microsoft har indrømmet de har kapacitets-problemer problemer med beta-keys'ne, grundet overraskende stor interesse for Windows 7 beta...og har trukket serverne offline indtil videre :rolleye: For mit vedkommende er det et luksus-problem, da min Win7even tøffer fint derudaf i nogle uger endnu - og derefter kan jeg lave en re-arm på den, og få 30 dage mere. (dette kan gøres tre gange, så man ender op med 120 dage i alt, inden activation skal udføres) Jeg foretrækker dog at få det overstået, og komme videre. Så M$ skal bare se at få ansat nogle Google-folk, og få styr på deres kapacitet :laugh:
Besvaret
Det er en velkendt lækket key fra en tidligere build. Desuden nytter det ikke at bruge en key der er brugt af andre, da den vil blive afvist ved activation. Nogle påstår dog, at key's til betaen kan installeres på tre systemer samtidig. Dette har jeg dog ikke fået bekræftet endnu. Microsoft har indrømmet de har kapacitets-problemer problemer med beta-keys'ne, grundet overraskende stor interesse for Windows 7 beta...og har trukket serverne offline indtil videre :rolleye: For mit vedkommende er det et luksus-problem, da min Win7even tøffer fint derudaf i nogle uger endnu - og derefter kan jeg lave en re-arm på den, og få 30 dage mere. (dette kan gøres tre gange, så man ender op med 120 dage i alt, inden activation skal udføres) Jeg foretrækker dog at få det overstået, og komme videre. Så M$ skal bare se at få aat nogle Google-folk, og få styr på deres kapacitet :laugh:
der stod den var til build 7000 og der findes jo activation hack til build 7000 også
Besvaret
der stod den var til build 7000 og der findes jo activation hack til build 7000 også
Den virker sikkert fint ved installation af build7000 - men det går ikke at aktivere med den. Det er jeg ret sikker på - hvad skulle så være finten med at give folk forskellige keys!? :D ...og så er der ikke noget der skal hackes eller crackes, når nu M$ ellers får styr på sine key-servers ;)
Besvaret
Den virker sikkert fint ved installation af build7000 - men det går ikke at aktivere med den. Det er jeg ret sikker på - hvad skulle så være finten med at give folk forskellige keys!? :D ...og så er der ikke noget der skal hackes eller crackes, når nu M$ ellers får styr på sine key-servers ;)
pointen var bare at hvis nu de ikke får taget sig sammen og ikke kan levere keys nok osv ... så kunne man bruge den og så activation patch
Besvaret

haha ja det var jo superfedt at installere w7.... jeg har 2 hd i min maskine og en usb disk sat til jeg bad den om at formattere den ene i maskinen og installere w7 på den ... den valgte så at slette ALT på usb disken som jo heldigvis er den disk hvorpå jeg har gemt ALT hvad jeg nogensinde har syntes skulle gemmes... crap

Besvaret
haha ja det var jo superfedt at installere w7.... jeg har 2 hd i min maskine og en usb disk sat til jeg bad den om at formattere den ene i maskinen og installere w7 på den ... den valgte så at slette ALT på usb disken som jo heldigvis er den disk hvorpå jeg har gemt ALT hvad jeg nogensinde har syntes skulle gemmes... crap
Ja ondt af dig kan man jo ikke have eftersom du selvfølgelig har læst hele tråden. Så har du vel også set http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=176485&postcount=72 Så man kan vel med rette sige "Så kan du lære det"!
Besvaret
Du er da en venlig mand BS..... Det må man gi' dig.
ja isär når man tänker på at BS er ret så hurtig til at svine folk der ikke er venlige til herinde!! men hvis moral er godt er dobbeltmoral vel dobbelt så godt
Besvaret
ja isär når man tänker på at BS er ret så hurtig til at svine folk der ikke er venlige til herinde!! men hvis moral er godt er dobbeltmoral vel dobbelt så godt
Ikke sandt. Holder det til udelukkende at svine dig!:fight: Engang imellem også mulen, men nu opfører han sig jo pænt :D
Besvaret
Når det nu var et USB drev kunne du vel have koblet det fra?
ja det kunne man men hvis du gad läse hvad jeg skriver istedet for at väre skadefro havde du set at jeg jo ikke regnede med at den ville formattere et helt drev og nej har set dig flere gange brokke dig over at andre ikke holder en venlig tone ... aha og jeg opförer mig ikke pänt? hvis jeg ikke gjorde det havde gio nok smidt mig ud for länge siden ligesom han vidst har gjort flere gange med mulen ... men vi kan da godt bare begynde at svine hinanden til uden grund og sådan ud af den blå luft ...
Besvaret

Michael K: Underligt med din USB-disk...dén kan jeg ikke lige gennemskue. Og slet ikke da Windows 7 ikke vil lade sig installere på en sådan. Hvis den kun har formatteret disken, så burde du kunne redde alle data - forudsat der ikke er blevet skrevet for meget til disken siden. BS & Michael K: Opfør jer ordentligt! :laugh:Servicemeddelelse til dem der ikke lige følger med: Public Beta er i fuld sving igen på http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-download.aspx - og nu er 2,5 mill keys-loftet sågar også blevet hævet. Så der burde være nok til alle. Jeg kunne godt tænke mig at høre om folk der napper 64bit-versionen, og deres oplevelser med den. (drivere, feel, bugs, hvad virker og ikke osv...)

Besvaret
Jeg kunne godt tænke mig at høre om folk der napper 64bit-versionen, og deres oplevelser med den. (drivere, feel, bugs, hvad virker og ikke osv...)
Jeg skiftede fra 32bit til 64 og jeg kan kun sige WOW, endnu smidigere og hurtigere! Det eneste som jeg ikke har kunnet få til at virke er 64bit Photoshop.. 32 bit´en virker fint i 7 64bit! :confused: Ellers så virker ALT! :th2: Og værsgo, en gave til jer 7´er folk uden aktivering: Windows 7 Beta 64-bit Product Key 7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3 JYDV8-H8VXG-74RPT-6BJPB-X42V4 482XP-6J9WR-4JXT3-VBPP6-FQF4M JYDV8-H8VXG-74RPT-6BJPB-X42V4 D9RHV-JG8XC-C77H2-3YF6D-RYRJ9 Windows 7 Beta 32-bit Product Key 6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73 TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY 4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7 Alle fuldt lovlige! :cool:
Besvaret
Michael K: Underligt med din USB-disk...dén kan jeg ikke lige gennemskue. Og slet ikke da Windows 7 ikke vil lade sig installere på en sådan. Hvis den kun har formatteret disken, så burde du kunne redde alle data - forudsat der ikke er blevet skrevet for meget til disken siden. BS & Michael K: Opfør jer ordentligt! :laugh:Servicemeddelelse til dem der ikke lige følger med: Public Beta er i fuld sving igen på http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-download.aspx - og nu er 2,5 mill keys-loftet sågar også blevet hævet. Så der burde være nok til alle. Jeg kunne godt tænke mig at høre om folk der napper 64bit-versionen, og deres oplevelser med den. (drivere, feel, bugs, hvad virker og ikke osv...)
jeg har ikke installeret det på usb drevet men på en af de interne det drev jeg ikke havde vista på.. men den har bare under install formatteret usb drevet uden at advare eller spörge .. nåhmen det er 64bit jeg har installeret og kan kun sige selv denne beta körer 1000 gange bedre end vista har dog haft 2 BSOD og nogle sider ser helt fucked ud hehe bare en masse säre tegn og msn hopper af konstant men ellers körer det ret godt og snabbt som fan ift vista .. eneste driver den ikke klarede var til mit usle wlan usb kort har du en ide til et recovery program jeg kan bruge ...
Besvaret
og udover de andre problemer har jeg et problem med at se videoer på youtube .. selvom den har hele klippet nede stopper den random steder i videoerne ...
Prøv at køre Youtube-siden i Compatibility Mode (det lille stykke "papir" der er revet midt over, til højre for adresse-linien i IE8)
Besvaret
demoen ville ikke virke under w7 men det ville heller ikke virke under vista ... så er ved at hente den fulde vers.. så får vi at se
Husk evt. at installere dem i compatibilty-mode (Vista/XP-compatible). Omvendt, så er det jo godt det er en flytbar disk - så du kan evt. bare hive den fra, og så køre Active Undelete på en anden maskine (bærbar e.l.), hvis du har en sådan.
Besvaret

Aktivér de landespecifikke desktops! De forskellige lande har deres egen desktops i et skjult MCT bibliotek, kopier nedenstående til notepad el. lign. og gem som f.eks global.reg.. Dobbeltklik for at aktivere:

Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Themes\InstalledThemes\MCT] "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-AU\\Theme\\AU.theme"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-CA\\Theme\\CA.theme"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-DE\\Theme\\DE.theme"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-GB\\Theme\\GB.theme"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-JP\\Theme\\JP.theme"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-US\\Theme\\US.theme"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-ZA\\Theme\\ZA.theme"="" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Wallpapers\0\KnownFolders\Windows Wallpapers\MergeFolders] "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-AU\\Wallpaper"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-CA\\Wallpaper"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-DE\\Wallpaper"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-GB\\Wallpaper"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-JP\\Wallpaper"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-US\\Wallpaper"="" "%windir%\\Globalization\\MCT\\MCT-ZA\\Wallpaper"=""
Få dem du mangler her: http://www.mydigitallife.info/2009/01/13/windows-7-regional-themes-and-wallpapers-free-download-japan-german-australia-canada-south-africa-uk-us/ Jeg havde ikke DE og JP! ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...