Jump to content

Træt af Vista? (Windows 7 BETA/RC/RTM)

Recommended Posts

Besvaret
Har heller ikke noget at udsætte på Vista - alt mit hardware fungerede med det samme. Dog kan det tydeligt mærkes at den æder resourcer, når man bruger PCen til at game på. Smider man et krævende spil på, så skal computeren rebootes tidligere, end den skulle med XP for at få max ud af den.
Jeg troede ikke længere, det var nødvendigt at reboote Windows med mellemrum for sådan at holde den "oven vande". :confused::new: Når Starcraft II engang ser dagens lys (2009?), skal jeg helt klart have Windows på en eller anden nyindkøbt gamer-maskine. :th2:
  • Svar 193
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Jeg troede ikke længere, det var nødvendigt at reboote Windows med mellemrum for sådan at holde den "oven vande". :confused::new: Når Starcraft II engang ser dagens lys (2009?), skal jeg helt klart have Windows på en eller anden nyindkøbt gamer-maskine. :th2:
Så har du hermed en udfordring til en omgang eller 2 når det kommer :)
Besvaret
Der er hvad der kommer ud af at bruge en beta til andet end test :)
Nu tagger jeg så heller ikke lige mine filer med WMP. Det findes der andre og meget bedre værktøjer til. Men enig - det er beta-software, og må forventes at noget sådant kan ske. Stadig må jeg sige *wow* til Win7even. Selvom det er en beta. Jeg er lidt imponeret.
Besvaret
Nu tagger jeg så heller ikke lige mine filer med WMP. Det findes der andre og meget bedre værktøjer til. Men enig - det er beta-software, og må forventes at noget sådant kan ske. Stadig må jeg sige *wow* til Win7even. Selvom det er en beta. Jeg er lidt imponeret.
hmm jeg vil også have 7´eren... Har fulgt denne vejledning http://www.windowsvienna.com/how-to-download-windows-7-beta-a23.html , men kan ikke finde noget om beta tester inde på connect.. Nogen som kan hjælpe, og er der håb om invites ?
Besvaret
hmm jeg vil også have 7´eren... Har fulgt denne vejledning http://www.windowsvienna.com/how-to-download-windows-7-beta-a23.html , men kan ikke finde noget om beta tester inde på connect.. Nogen som kan hjælpe, og er der håb om invites ?
connect.microsoft.com er lige lidt syg hér p.t. - men ellers, så burde det "bare" være at registrere sig - og, når betaperioden den kommer, så kan du lægge billet ind...og være heldig at blive "udvalgt". M$ plejer dog ikke at være nærige med deres test-versioner :th2:
Besvaret
connect.microsoft.com er lige lidt syg hér p.t. - men ellers' date=' så burde det "bare" være at registrere sig - og, når betaperioden den kommer, så kan du lægge billet ind...og være heldig at blive "udvalgt". M$ plejer dog ikke at være nærige med deres test-versioner :th2:[/quote'] hmm ok tak gio.. troede beta var kommet, siden i alle har den :rolleyes:.... og jeg måske var for sent ude :D men den findes jo nok også andre steder end hos ms... hehe
Besvaret
hmm ok tak gio.. troede beta var kommet, siden i alle har den :rolleyes:.... og jeg måske var for sent ude :D men den findes jo nok også andre steder end hos ms... hehe
Build 7000 blev jo lækket for nylig. Nogle påstår endda med M$'s uofficielle velsignelse. Så ja - den er at finde på alle torrent-sites. (Nej, vi linker ikke til torrents herinde, medmindre der ikke er tvivl om lovligheden) Vent til den oficielle beta kommer. Jeg starter selv på en frisk, når denne går i luften.
Besvaret
Build 7000 blev jo lækket for nylig. Nogle påstår endda med M$'s uofficielle velsignelse. Så ja - den er at finde på alle torrent-sites. (Nej, vi linker ikke til torrents herinde, medmindre der ikke er tvivl om lovligheden) Vent til den oficielle beta kommer. Jeg starter selv på en frisk, når denne går i luften.
Er debatten ikke placeret i Sverige? Hvor det ikke er ulovligt at linke til en torrent...
Besvaret
Er debatten ikke placeret i Sverige? Hvor det ikke er ulovligt at linke til en torrent...
Nej - sidst jeg tjekkede, stod serveren i Tyskland. Selvom serveren havde stået i Sverige, så er Sunddebat ikke stedet der skal postes torrents og deslige. Det er nu engang en beslutning taget for længe siden :rolleyes:
Besvaret
ja ok, tak for den gio... jeg startede egentlig med at skrive mig på der, men synes bare det lignede en tråd der var løbet løbsk...men hvis ms overvåger den og tager notits, er det jo mycket bra..:rolleyes:
Jeg er sgu' også lidt i tvivl. De plejer at smide mails ud til Technet/Connect-medlemmer, når der er store beta'er i farvandet. Vi lader linket stå, selvom jeg tvivler på det er vejen at gå :p
Besvaret

Jamen jeg bliver da også nødt til at være med på bølgen :-) Jeg vil godt nok starte med at prøve den virtuelt under mit Mac OS (man skal jo være sikker inden man installerer sådan noget Windose)

Besvaret
Som jeg kan se, så er det Adobe's Lightroom de har integreret..... http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4234 For Adobe har copyright på Lightroom....
Ingen har sagt at Lightroom er en del af Win7. Jeg påpegede bare, at Brian ville blive glad for Lightroom under Win7, da det kører intet mindre end forrygende. I.f.t. under XP er der en klar forskel at mærke. Vista har jeg, af tidligere nævnte grunde, ikke den store erfaring med.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...