thn Skrevet December 30, 2008 Rapporter Skrevet December 30, 2008 Hej Vi skal til London fra den 28/29 januar til 1. februar. Jeg kender absolut INGENTING til London så er der nogen der kan anbefale et godt hotel? Det skal ligge sådan rimelig centralt i forhold til alle de klassiske seværdigheder. Eget bad på værelset og så skal det ellers bare være så billigt som overhovedet muligt (vi skal bare sove og ellers ikke bruge hotellet til noget). Easyjet har et som koster 1400DKK for 4 nætter, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om det ligger godt. Nogle steder som kan gøre det bedre og billigere?
Andreas- AutoPerformance Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Hej Vi skal til London fra den 28/29 januar til 1. februar. Jeg kender absolut INGENTING til London så er der nogen der kan anbefale et godt hotel? Det skal ligge sådan rimelig centralt i forhold til alle de klassiske seværdigheder. Eget bad på værelset og så skal det ellers bare være så billigt som overhovedet muligt (vi skal bare sove og ellers ikke bruge hotellet til noget). Easyjet har et som koster 1400DKK for 4 nætter, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om det ligger godt. Nogle steder som kan gøre det bedre og billigere? Jag använder mig mycket av www.tripadvisor.com, om man anger ex. Traveler rating 4,5+ och under 200 USD får man fram följande : http://www.tripadvisor.com/HACSearch-c1?geo=186338&refineForm=true&inDay=13&inMonth=01%2F2009&checkIn=mm%2Fdd%2Fyyyy&outDay=20&outMonth=01%2F2009&checkOut=mm%2Fdd%2Fyyyy&searchAll=true&adults=2#1230643744355:zfn_0,t_0,zfa_0,cat_1:l1price-0,200:l1rating-4.5,5 Luna & Simone Hotel 535 personer har skrivit vad dom tycker om just detta hotell, och det verkar väldigt prisvärt... Ge sidan lite tid och lek lite med inställningarna i "advanced search" så tror jag du kan hitta guldkorn i just den prisklass du är intresserad av.
annaogmichael Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Royal Bayswater Jeg er meget i London, og det billigste jeg intil videre har fundet er Royal Bayswater Hostel. Man har eget bad på værelset, det ligger meget centralt (150 m. til the tube og 20 m. fra Kensington Garden) og er meget billigt. Så hvis man ikke har problemer med at sove sammen med mennesker man ikke kender, så er det en super løsning. Nu ved jeg ikke hvilken lufthavn du flyver til, men den billigste løsning er Easyjet, som flyver til Stansted. Fra Stansted kan man køre til Liverpoolstreet med toget for 24 pund (retur) eller køre med Easybus til 4 pund (retur) Hvis du er til Stand Up, er The Comedy Store absolut et besøg værd. Er det fodbold du skal over for at se, vil jeg anbefalde The Sport Cafe eller The Gunners Pub som opvarmning. God tur
thn Besvaret December 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 30, 2008 gode links :-) Hvad er centrum af centrum? er det omkring st. james park? eller lidt syd for? Sidder og kigger lidt på map24 så jeg får en fornemmelse af hvor langt de forskellige hoteller ligger fra centrum
Guest Mogens Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 gode links... Jeg anvender altid dette link og har gode erfaringer med det - www.hotels.se Skal du i bil derover, så husk lige på, at London har miljøzone ;)
thn Besvaret December 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 30, 2008 Nej heldigvis ikke i bil. Tror ikke jeg vil huske at tage den rigtig vej rundt i en rundkørsel :-)
Lollikken Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Jeg er meget i London' date=' og det billigste jeg intil videre har fundet er Royal Bayswater Hostel. Man har eget bad på værelset, det ligger meget centralt (150 m. til the tube og 20 m. fra Kensington Garden) og er meget billigt. Har selv boet i samme område, det er dejligt centralt. gode links :-) Hvad er centrum af centrum? er det omkring st. james park? eller lidt syd for? Sidder og kigger lidt på map24 så jeg får en fornemmelse af hvor langt de forskellige hoteller ligger fra centrum Det ligger lige nord for hydepark (led efter queensway og bayswater undergrundsstationerne), og i forlængelse af Oxford Street (mod vest).
thn Besvaret December 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 30, 2008 Det ligger lige nord for hydepark (led efter queensway og bayswater undergrundsstationerne)' date=' og i forlængelse af Oxford Street (mod vest).[/quote'] Okay spændende. Troede faktisk det var mere ned til floden. Så blev jeg også klogere
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu