Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hallo derude! Er ny her på forummet, men har læst flittigt med fra sidelinjen igennem længere tid. Nu er tiden dog kommet til at jeg skal til Sverige og bo. Har ledt og ledt og ledt, efter noget i Bunkeflo, Annestad, Limhamn, men har desværre ikke kunne finde noget lejebolig der var ledigt :-( Og har søgt rundt herinde, og fundet nogle forskellige sider såsom kanslihuset, og mailet rundt til de forskellige firmaer der skulle have nogle lejeboliger. Men de er umulige - de svarer aldrig :fight: Har så fundet mig en lejebolig på blocket.se nu. Den ligger her: http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?pointY=6162671&pointX=1323278&cy=6162671&cx=1323278&z=3&name=serenadgatan%2014 Er der nogen herinde der kender til det område den ligger i? Lejligheden er nemlig lækker nok ...

Besvaret

Mange tak. Det prøver jeg! Hvis der er andre der kender til området, så hold jer endelig ikke tilbage. Og hvis nogen skulle ligge inde med en lejelejlighed til max 10000SEK pr. måned i Annestad, Bunkeflo, Limhamn så skal I endelig heller ikke holde jer tilbage :D

Besvaret

Hey - Vil gerne råde dig til og købe en andel i Sverige end og give 10.000 ud til leje hver måned... Det giver 120.000 om året med hurtigt hoved regning :) - Hvis du bor alene kan du få 1-2 værelses eller helt op til 8 værelser hvis det skulle være her i området. Købte selv min for 680.000 danske kr som er 3 værelser og 80 svenske kvadrat meter med 2 toileter o.s.v inklusiv varme vand Men vil kraftigt råde dig til og købe i stedet for leje hvis du har råd

Besvaret

Jeg har fået en ordning med mit arbejde, at de betaler lejligheden for mig. Så derfor kommer ejerlejlighed ikke på tale i øjeblikket. Derfor jeg er på udkig efter lejelejlighed.

Besvaret
Jeg har fået en ordning med mit arbejde' date=' at de betaler lejligheden for mig. Så derfor kommer ejerlejlighed ikke på tale i øjeblikket. Derfor jeg er på udkig efter lejelejlighed.[/quote'] Wauw! Tillykke med den arbejdsgiver. Vi har tidligere kigget på hus i Kulladal og Hyllie - og det er enormt hyggelige, pæne områder. Ret familievenlige - ikke liiige down town, men mere med lidt forstadsfølelse. Men den ligger godt for broen - og du er heller ikke så langt fra Malmø's eneste Maxi supermarked - som har åbent til 22.00 HVER aften, undtagen søndag hvor de lukker tidligt... allerede 20.00 :p Der er ret meget luksus man skal vænne sig til hinsidan :laugh: Vi flytter over til Marts, men lidt længere ude, i Oxie.
Besvaret
Jeg har fået en ordning med mit arbejde' date=' at de betaler lejligheden for mig. Så derfor kommer ejerlejlighed ikke på tale i øjeblikket. Derfor jeg er på udkig efter lejelejlighed.[/quote'] Er det en dansk arbejdsgiver der gør det? Jeg er såmænd bare overrasket over ordningen, men der er vel fornuft bag
Besvaret

Der er da vist adskillige... Og så er den der ligger i Toftanäs endda kåret til malmö's billigste 'matkassa'....

og du er heller ikke så langt fra Malmø's eneste Maxi supermarked...
Besvaret
og du er heller ikke så langt fra Malmø's eneste Maxi supermarked - som har åbent til 22.00 HVER aften' date=' undtagen søndag hvor de lukker tidligt... allerede 20.00[/quote'] Hvilket supermarked er det helt præcist?
Besvaret
Hvilket supermarked er det helt præcist?
Jeg tror der menes det ganske udemærkede etablissement ude på Cypressvägen... :) - Men så igen ikke da ICA Maxi har åbent til 22 alle dage... Ann der ligger også Coop Forum ikke langt fra - de har også til 22 alle dage... :) Stadiongatan 24...
Besvaret
Jeg tror der menes det ganske udemærkede etablissement ude på Cypressvägen... - Men så igen ikke da ICA Maxi har åbent til 22 alle dage... Ann der ligger også Coop Forum ikke langt fra - de har også til 22 alle dage... :) Stadiongatan 24...
Yup, det er Cypressvägens Maxi jeg hentyder til. Der er da masser af Ica'er rundt omkring, men jeg kan kun finde en Maxi Ica i Malmø på deres hjemmeside. Hvilket er lidt underligt. Halmstad har dog to, og det er en meget mindre by. Oh! HVER dag til kl. 22? :surprise: Det må jeg så se at vænne mig til. :lol: Coop er da en god butik, men jeg æælsker altså Maxi. De har en fantastisk bagersektion, kæmpe udvalg af kattemad (altså ikke til mig selv), og jeg har slidt 3 af deres jeans op i stalden de sidste par år - men til den pris er det også ok. Men undskyld - det er wayyy off topic det her. Det var jo området vi skulle tale om - ikke kun indkøbsmulighederne. :rolleyes:
Besvaret
Yup, det er Cypressvägens Maxi jeg hentyder til. Der er da masser af Ica'er rundt omkring, men jeg kan kun finde en Maxi Ica i Malmø på deres hjemmeside. Hvilket er lidt underligt. Halmstad har dog to, og det er en meget mindre by. Oh! HVER dag til kl. 22? :surprise: Det må jeg så se at vænne mig til. :lol:
Der er 3, men du ser dem åbenbart kun hvis du søger via kortet... Og så har alle store madbutikker åbent til 21-22 stykker hver dag, det er vist kun de små nærbutikker som lukker kl. 20;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...