Jump to content

Har lige haft besøg af politiet

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der bor i Eriksfaltsgatan som lige har fået besøg af politiet??? Igår nat da vi sov hørte vi en hel masse skud, men kunne ik se noget ud af vinduet. Idag snakkede vi så om det og min mand troede ik på det var skud, for 5 min .siden havde jeg besøg af en hel masse politifolk som går rundt og spørger om nogen har set noget!! Gyseligt det lige sker her hvor jeg bor, håber snart jeg finder en anden lejlighed....

Besvaret

Herude er der altid ballade, men det havde jeg næsteeen lige vendt mig til:( Puhaa

Besvaret

Total sygt, nu blev jeg endnu mere bange.. Jeg savner gode gamle Århus:) min fødeby:P

Besvaret
29 september 2008 exploderade vad som troligtvis var en handgranat i 44-åringens bil. – Det är sånt som händer, sa han när han flydde ur bilen, enligt ett vittne.
Var det ikke ham med BMW'en (eller var det en Mercer?) som også blev nævnt herinde? Noget med motorrummet eksploderede men han kunne gå derfra?
Besvaret
der er da også tit skyderier i århus...
vidst ikke i samme omfang, jeg hørte også fra andre at der tit bliver banket på døren fra politiet, hvor de spørger om man har set noget.. men du mente vel nok der er slemme områder i Danmark som i Malmö ? :)
Besvaret
Var det ikke ham med BMW'en (eller var det en Mercer?) som også blev nævnt herinde? Noget med motorrummet eksploderede men han kunne gå derfra?
Jo .. eller man mener det var en håndgranat som ekspolderede =)
Besvaret
vidst ikke i samme omfang, jeg hørte også fra andre at der tit bliver banket på døren fra politiet, hvor de spørger om man har set noget.. men du mente vel nok der er slemme områder i Danmark som i Malmö ? :)
der er ofte skyderier i gellerupparken som man ikek engang hörer om .. så jo det er nok ca i samme omfang

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...