Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er forresten lige gået igang med at lave mit eget makro objektiv.
Interessant :)
Håber at kunne fremvise nogen gode resultater når vi mødes en dag :D
Det er vel bare et spørgsmål om at vi får sat en dato lidt ude i fremtiden, så vi har tid til at passe det ind i kalenderen. Nu tilbød du jo at lægge hytte til det første møde....så, waddayasay?
  • Svar 583
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret
Nu tilbød du jo at lægge hytte til det første møde....så' date=' waddayasay?[/quote'] i say...skal lige snakke med overkommandoen inden jeg kaster en dato ud. Men vi taler midt/sidst februar på en lørdag formentlig.
Besvaret
du kommer med en dato, vi andre kommer og besøger dig. og GIO tager kage med :laugh:
Lyder som en plan! Datoen jeg har bestemt mig for bliver Lørdag d.14/2 kl 13 her hos mig. Kalenderen her på siden går desværre kun til januar mdr med så jeg kan ikke oprette den der. Tilmelding sker her i tråden. Når tid er ryger en pm afsted med adresse. Men kan da godt afsløre i skal syd på :D Til dagen har kan jeg så præsentere mit hjemmelavede makro objektiv. Satser også meget stærkt på at kunne fremvise en produkt foto kasse. Ligeledes hjemmelavet. Så kan vi snakke, nørde og måske skyde lidt også?
Besvaret
Lørdag d.14/2 kl 13 her hos mig.
Noteret :th2: - skal lige styre den af med job-kalenderen...men det burde være en formalitet.
Kalenderen her på siden går desværre kun til januar mdr med så jeg kan ikke oprette den der.
Dét var pokkers...du har ret! Underlig opbygning af et kalendersystem. Nå...jeg gør Hr. Elm opmærksom på det.
Besvaret
Så er jeg også tilmeldt. så nu er vi 2.. Mon ikke BS melder sig også :laugh::rolleyes:
Så er jeg også tilmeldt og vi er vist oppe på 6 stykker nu. Så det ser godt ud.
Besvaret
Så er jeg også tilmeldt og vi er vist oppe på 6 stykker nu. Så det ser godt ud.
Jeg ville såmænd også gerne, og har da et fortrinligt Olympus D-SLR, men er nok FOR meget amatør til jer. Bruger kun de indbyggede programmer :flov: Men vil da gerne se tips, faqs og mødereferater :th2:
Besvaret
men er nok FOR meget amatør til jer. Bruger kun de indbyggede programmer :flov:
No way du er ej... Se du bare at få tilmeldt dig. Der er vist ingen af os der er tilnærmelsesvis "Professionelle" (ret mig endelig, hvis jeg tager fejl). Og hvis der endelig ér, så skal vores lille klub nok sørge for at pumpe lærdommen ud af disse :th2:
Besvaret
Jeg ville såmænd også gerne, og har da et fortrinligt Olympus D-SLR, men er nok FOR meget amatør til jer. Bruger kun de indbyggede programmer :flov: Men vil da gerne se tips, faqs og mødereferater :th2:
Der er INGEN nedre grænse her i klubben. Ej heller øvre! Man behøver heller ikke have et Dslr for at være med i klubben. Mindre kan også gøre det. Det er lysten der driver værket her. Mangler erfaringen. Ja så er klubben her en god undskyldning for at komme ud og skyde nogen billeder af og få kritik og hjælp til at komme videre. Regner mig ikke for mere end lallende amatør. Jeg er mit udstyr langt underlegen. Det var kun fordi muligheden bød sig for at købe noget ordentligt grej til en billig penge (Ja der er kvittering på grejet :D)
Besvaret
Hold da op :eek: Kan da være man lige skal have banket en tilbygning op til dagen så :D
Du må jo sige til, hvis der skal loft på antallet af deltagere. :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...