Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Arrangeres der stadig foto-ture/photo walks her i Malmö og omegn, hvor lalleglade amatører (som mig) med sit første dSLR kan vandre med og stille dumme spørgsmål og tage dårlige billeder, og forhåbentlig lære en masse, og bare være social? :)

• Svar 583
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Besvaret

Hvis nogen af jer laver fotobøger - så har Blurb (www.blurb.com) kampagne for tiden - indtil 21. juni. There’s still time to save up to 30% on your next order. 20% off any order or spend £100 and get 30% savings! Enter the promo code TASTY Jeg tænkte at det kunne være interessant for nogen.

Besvaret
Arrangeres der stadig foto-ture/photo walks her i Malmö og omegn' date=' hvor lalleglade amatører (som mig) med sit første dSLR kan vandre med og stille dumme spørgsmål og tage dårlige billeder, og forhåbentlig lære en masse, og bare være social? :)[/quote'] Jeg kan tage på en tur med dig i CPH
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Besvaret
Vel lige så langt øjet rækker eller til horisonten krummer... :)
Det kan man jo også uden objektivet... :) Men, hvor detaljeret? Kan man se personer vade rundt på Amager eller f.eks. på toppen af bygninger? Kan man ligefrem vindueskigge på den anden side af Øresund eller på Stevns?
Besvaret
Så skal vejret være ekstremt klart! Og luftfugtigheden være pokkers lav - ellers går sigtbarheden i skuddermudder så langt ude.
Hvad bruger man ellers en sådan krabat til, stjernekiggeri?
Besvaret
Hvad bruger man ellers en sådan krabat til' date=' stjernekiggeri?[/quote']Nu er det jo Oliesheik Ali Ben Alt-For-Mange-Penge der har bestilt og betalt den. Så tror ikke du skal regne med der har været dybere tanker bag, andet end "fordi jeg kan".
Besvaret

Jeg har til gengæld lige købt et brugt Nikon D700 hus - nok noget billigere end sådan en tele-sjover... Og så med et 50 mm f/1.4 glas til - det er ikke helt skidt :) Det kan dog ikke bruges til vindueskiggeri hos genboerne! :-p Til gengæld er det godt nok skarpt!

Besvaret
Jeg har til gengæld lige købt et brugt Nikon D700 hus - nok noget billigere end sådan en tele-sjover... Og så med et 50 mm f/1.4 glas til - det er ikke helt skidt :)
tja vil da mene det er skidt der ikke står Canon på ;-)
Det kan dog ikke bruges til vindueskiggeri hos genboerne! :-p Til gengæld er det godt nok skarpt!
Det kommer da an på hvor tæt i bor :P
Besvaret
tja vil da mene det er skidt der ikke står Canon på ;-)
Ahhh... Don't get me started now... :) Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle bruge et Canon kamera til... ;)
Det kommer da an på hvor tæt i bor :P
Du har ret... Eller hvor tæt på naboens vinduer man går??!
Besvaret
Ahhh... Don't get me started now... :) Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle bruge et Canon kamera til... ;)
Hvad med bedre billeder? Det er vel et udemærket argument? :p
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Besvaret

OBS hvis nogen af jer funderer på at købe det - så har Adobe i dag tilbud på LightRoom 4.. DKK 667,52 i download udgaven - man sparer 267,30. Det er noget med at angive koden "BFDAY2012" i promotion code boksen - så trækker de rabatten.

• 1 month later...
Besvaret

Er der andre som har overvejet om det mon for pokker ikke var muligt at have samme LightRoom katalog på flere computere? Man kan jo ikke få lov at lægge databasen på et netværksdrev - men derimod, og egentlig ret oplagt, er løsningen ligefor hvis man har Dropbox - læg kataloget der! http://www.hdrphotographyblog.com/tutorials/sync-lightroom-catalog-with-dropbox/ Og voila så kan man bruge samme katalog fra flere computere (én ad gangen selvklart). Det syntes jeg jo var ganske snedigt! :)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...