Juff Skrevet January 13, 2009 Rapporter Skrevet January 13, 2009 http://www.bt.dk/article/20090113/nyheder/901130305/ Kanske det kan få folk til at "holde/trække ind til højre"
Martin_M Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 spændende at se hvordan det kommer til at virke med af-/tilkørsler... Synes det virker som en meget uigennemtænkt idé - det bliver da til en den vognbaneskift...
credde Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Det fungerer da fint på en del motorvejsstrækninger i Tyskland - men igen, de er jo også langt bedre til at køre og holde til højre end heroppe!
Don A Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Det fungerer da fint på en del motorvejsstrækninger i Tyskland - men igen' date=' de er jo også langt bedre til at køre og holde til højre end heroppe![/quote'] nemlig. 10 gange bedre ned os dansker.
Lollikken Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Jeg synes det er "pudsigt" at sådan en ordning bliver testet i nordsjælland og ikke f.eks. mellem KBH og Roskilde, eller på Køge bugt motorvejen. Men det er sikkert bare mig og min janteplov :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu