Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har tidligere læst en del kedelige tråde om Din Bil / Audi Malmø, men vil passe på at rose dem for mit første besøg derude. Det kan trods alt være belejligt, at de ligger i Malmø, for dem som bor her. Jeg har købt min Audi hos Michelsens Bil i Ystad, og havde egentlig tænkt mig også at få serviceret bilen der, de er virkelig nogle flinke fyre, som jeg kun kan anbefale. Jeg kunne dog ikke lige overskue at køre derned fra Malmö, og besluttede mig i stedet at prøve lykken hos Din Bil i Malmø, på trods af nervøsitet. Jeg bookede servicetid via deres hjemmeside, og en time senere ringede en dame for at bekræfte tiden. De havde ikke gratis lånebiler til den 13., som jeg havde booket til (man kan se, hvornår næste ledige tid er), men de kunne tage en leje-bil hjem til mig den 13. eller give mig tid og en gratis lånebil den 19. i stedet. Jeg tog den 19. januar og afleverede min bil i morges 7.15, hvor jeg i øvrigt blev spurgt om de skulle skifte evt. sprunge pærer, trængte mine viskere til udskiftning, måtte de maskinvaske bilen (gratis) etc. Jeg fik en næsten ny A6 Avant som gratis lånebil, og kl. 11.00 ringede de og sagde, at min vogn var færdig. Prisen var nøjagtigt den faste pris, som jeg fik oplyst da jeg afleverede. Jeg har ikke tidligere været til autoriseret service med nogen bil, så det er muligt, at ovenstående er helt normalt. Nu er det jo i sig selv ikke fantastisk, at de kan finde ud af at lave service på en af deres egne standardmodeller og at de svarer venligt på ens forespørgsler. Men jeg er dog supergodt tilfreds, og vil bruge dem næste gang. Og sparede turen et andet sted hen. Bemærk, at servicet var en ren standard-opgave, det kan af andre indlæg herinde tyde på, at Din Bil har udfordringer på de lidt mere avancerede opgaver / problemer. Mvh Henke

Besvaret
hvorfor skulle de spörge om de skal fixe ting som indgår i et service? pärebytte indgår jo feks i et service det samme gör viskerblade osv ..
Jeg har da aldrig hørt om, at viskerblade og pærebytte indgår i et service...
Besvaret

Kiggede lige mit servicehæfte igennem, for at se hvad der indgår i de forskellige service - og pære,viskerblade er ikke nævnt. Det er jo almindelige sliddele. Det er kun diverse væsker mv. der normalt indgår i de service jeg har været til på mine biler. Hertil kommende materialer til reperationer, der dukker op under et service.

Besvaret

Dk Jeg noterede mig, at der stod på lånebils-sedlen, at bilen ikke må føres til udlandet. Jeg undlod dog at spørge, da jeg netop skulle til DK :-) Mvh Henke

Besvaret
Jeg har da aldrig hørt om' date=' at viskerblade og pærebytte indgår i et service...[/quote'] ok da jeg fik serviceret min gamle bmw hos bmw i lund var det da med i servicet .. måske fordi det var et stort service ... et service plejer at inkludere ihvertfald bytte af pärer hvis de er gået ... måske har de droppet det efter flere og flere biler har xenon og det så er for dyrt for dem ...
Besvaret
Jeg har da aldrig hørt om' date=' at viskerblade og pærebytte indgår i et service...[/quote'] Heller ikke jeg :) Det er da helt fint at de spørger - måske vil man hellere selv skifte - og selv bestemme, hvilke reservedele der skal bruges :thumbup:
Besvaret

Det var dog usædvanlig mange sure opstød for en helt gennemført oplevelse hos Audi. Jeg har selv brugt Din bil, og har ingen problemmer haft med dem. De er dyre som ind i h... Audi A8 som forøvrigt er blevet kåret som den absolut dyreste bil mht. værksted... Mvh. Anders

Besvaret

Pærer, viskerblade indgår ikke i et standard service. Det er netop derfor de spørger om de må skifte hvis de vurderer at det er nødvendigt - fordi det tilkommer på regningen udover det alm. service. Fint at de spørger i stedet for bare at skifte og lade kunden opdage det på regningen. Jeg har prøvet begge dele - altså at blive spurgt inden og at finde ud af det efterfølgende på regningen. Ved udmærket hvad jeg foretrækker.

Besvaret
Fint at de spørger i stedet for bare at skifte og lade kunden opdage det på regningen. Jeg har prøvet begge dele - altså at blive spurgt inden og at finde ud af det efterfølgende på regningen. Ved udmærket hvad jeg foretrækker.
Pærer kan være et problem at skifte på nyere biler - så fred med at de fikser det. Men et sæt vinduesviskere til 700 spän...no way, José. Det havde jeg nægtet at betale, hvis de havde klasket det på regningen uden et ok fra mig. Om de så pillede dem af igen....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...