Rikke Rost Skrevet January 26, 2009 Rapporter Skrevet January 26, 2009 E6, Tpl Västra Klagstorp (11) Olycka. E 6 vid Trafikplats Västra Klagstorp (11), i riktning mot Malmö (Petersborg). Två personbilar som kolliderat på E6 vid Västra Klagstorp Store gener for alt hvad der kommer sydfra.
Homer Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Tak - det var dejligt at sidde der i 45 min. for så blot at ramme en ny kø ved lufthavnen - 2 timer for at komme til Ørestad :th2:
credde Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Tak - det var dejligt at sidde der i 45 min. for så blot at ramme en ny kø ved lufthavnen - 2 timer for at komme til Ørestad :th2: Hvad skete der ved luftwaffe?
Homer Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Hvad skete der ved luftwaffe? Uheld ved Tårnby-afkørslen og motorvejen totalt spærret i ca. 30 min.
Rikke Rost Besvaret January 26, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 26, 2009 Det er vist mandag morgen.....Godt man ikke kom tidligt afsted.....:) Minimule sov længe .......:)
Martin_M Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 lyder surt.. godt man var forbi lufthavnen 640
Homer Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Heldigvis havde jeg en Søndagsberlinger liggende i bilen
dabp Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Hvad skete der ved luftwaffe? En Mercedes havde båttet snuden op i noget... Der var tydlige spor fra overhalingsbanen ind til rabatten, så mit gæt må være at en har trukket ud foran ham, eller han har kørt for tæt på forankørende og de så har bremset.... Der havde i hvert fald været lidt fart på, for den så ikke rar ud da... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu