newport Skrevet February 6, 2009 Rapporter Skrevet February 6, 2009 Skal sälge min bostadsrät ved Trianglen - kan nogen af jer forslå en god mäklare?
DoJo Besvaret February 6, 2009 Rapporter Besvaret February 6, 2009 Skal sälge min bostadsrät ved Trianglen - kan nogen af jer forslå en god mäklare? jeg brugte niklas fra bocenter, utrolig dygtig og prof. koster 40K
BS Besvaret February 6, 2009 Rapporter Besvaret February 6, 2009 Margeretha fra Bocenter. Har både købt og solgt hos hende! Ved flere herinde har brugt hende til fuld tilfredshed. Hils hende fra mig hvis du vælger hende :D
dannemare Besvaret February 6, 2009 Rapporter Besvaret February 6, 2009 jeg brugte niklas fra bocenter' date=' utrolig dygtig og prof. koster 40K[/quote'] Niklas Hård har vi også brugt. Udmærket tilfreds.
newport Besvaret February 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 6, 2009 takker i mobil nummer til dem?
dannemare Besvaret February 6, 2009 Rapporter Besvaret February 6, 2009 takker i mobil nummer til dem? http://bocenter.se/Personal_Info.aspx?id=12
BS Besvaret February 6, 2009 Rapporter Besvaret February 6, 2009 http://bocenter.se/Personal_Info.aspx?id=12 Kan så lige hjælpe med at Margareta Björkvald er nr. 4 fra venstre 040-260522 070-2618322
Miriam Besvaret February 6, 2009 Rapporter Besvaret February 6, 2009 Hej Jeg hjælper hende her lidt i weekenderne, så bare sig til hvis du vil have en vurdering, så skal jeg nok sørge for at du får en god pris :) og ikke mindst en rigtig god mægler:) http://frandevi.webzoo.se/
Guest Pablo Besvaret February 12, 2009 Rapporter Besvaret February 12, 2009 Margeretha fra Bocenter. Har både købt og solgt hos hende! Ved flere herinde har brugt hende til fuld tilfredshed. Hils hende fra mig hvis du vælger hende :D Hvor meget tager de for at sælge en lejlighed ?
BS Besvaret February 12, 2009 Rapporter Besvaret February 12, 2009 Hvor meget tager de for at sælge en lejlighed ? Jeg betalte 40K. Det var fast pris. Måske der kan forhandles en smule?
dannemare Besvaret February 12, 2009 Rapporter Besvaret February 12, 2009 Jeg betalte 40K. Det var fast pris. Samme her. Fik at vide, det var deres minimumspris. Han var i hvert fald ikke til at få længere ned end dette.
Guest Pablo Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Det er godt nok meget..40.000sek.... Jeg troede det ville ligge på max 25.000 sek...Det er jo bare en lejlighed...ikke en villa
Gio Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Det er godt nok meget..40.000sek.... Jeg troede det ville ligge på max 25.000 sek...Det er jo bare en lejlighed...ikke en villaMæglerne har det vel også lidt sværere i disse tider - og enten kører de en fast pris, eller en procentmæssig del af salgs-beløbet. Husk på at denne udgift også kan fratrækkes i vinstskatten efterfølgende. Og prøv så lige at regne på hvad 40.000 sek er med dagens kurs :th2: (40.000 sek x kurs 0.7 = 28.000 dkr) Så er det vel ikke så slemt? På større villaer er mæglerne glade for en procent-sats istedet, da der jo ofte er tale om nogle ganske andre priser. I sidste ende skal de nu nok sørge for at tjene mest muligt :D
BS Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Det er godt nok meget..40.000sek.... Jeg troede det ville ligge på max 25.000 sek...Det er jo bare en lejlighed...ikke en villa Tja? Der er jo ingen der forhindrer dig i at sælge den selv. Men med tiden finder du nok ud af at de 40k een meget godt givet ud. Og hvis di spørger andre mæglere rundt omkring så får du nok ret mange priser på over de 40k. Og som Gio også er inde på. Omregnet til dk ser det jo rigtig godt ud også kan du trække udgiften fra i vinstskat.
hpn Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Tja? Der er jo ingen der forhindrer dig i at sælge den selv. Men med tiden finder du nok ud af at de 40k een meget godt givet ud. Og hvis di spørger andre mæglere rundt omkring så får du nok ret mange priser på over de 40k. Og som Gio også er inde på. Omregnet til dk ser det jo rigtig godt ud også kan du trække udgiften fra i vinstskat. men 40 er da meget! det er nästen det dobbelte af, hvad vi gav for at få vores solgt!
BS Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 men 40 er da meget! det er nästen det dobbelte af' date=' hvad vi gav for at få vores solgt![/quote'] Ja hvis det er dobbelt op så er det meget. Men ud fra de priser jeg har fået da jeg selv ringede rundt (2-3 steder) lå 40 rimeligt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu