Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Margeretha fra Bocenter. Har både købt og solgt hos hende! Ved flere herinde har brugt hende til fuld tilfredshed. Hils hende fra mig hvis du vælger hende :D

Besvaret
Margeretha fra Bocenter. Har både købt og solgt hos hende! Ved flere herinde har brugt hende til fuld tilfredshed. Hils hende fra mig hvis du vælger hende :D
Hvor meget tager de for at sælge en lejlighed ?
Besvaret

Det er godt nok meget..40.000sek....:confused: Jeg troede det ville ligge på max 25.000 sek...Det er jo bare en lejlighed...ikke en villa

Besvaret
Det er godt nok meget..40.000sek....:confused: Jeg troede det ville ligge på max 25.000 sek...Det er jo bare en lejlighed...ikke en villa
Mæglerne har det vel også lidt sværere i disse tider - og enten kører de en fast pris, eller en procentmæssig del af salgs-beløbet. Husk på at denne udgift også kan fratrækkes i vinstskatten efterfølgende. Og prøv så lige at regne på hvad 40.000 sek er med dagens kurs :th2: (40.000 sek x kurs 0.7 = 28.000 dkr) Så er det vel ikke så slemt? På større villaer er mæglerne glade for en procent-sats istedet, da der jo ofte er tale om nogle ganske andre priser. I sidste ende skal de nu nok sørge for at tjene mest muligt :D
Besvaret
Tja? Der er jo ingen der forhindrer dig i at sælge den selv. Men med tiden finder du nok ud af at de 40k een meget godt givet ud. Og hvis di spørger andre mæglere rundt omkring så får du nok ret mange priser på over de 40k. Og som Gio også er inde på. Omregnet til dk ser det jo rigtig godt ud også kan du trække udgiften fra i vinstskat.
Besvaret
Tja? Der er jo ingen der forhindrer dig i at sælge den selv. Men med tiden finder du nok ud af at de 40k een meget godt givet ud. Og hvis di spørger andre mæglere rundt omkring så får du nok ret mange priser på over de 40k. Og som Gio også er inde på. Omregnet til dk ser det jo rigtig godt ud også kan du trække udgiften fra i vinstskat.
men 40 er da meget! det er nästen det dobbelte af, hvad vi gav for at få vores solgt!
Besvaret
men 40 er da meget! det er nästen det dobbelte af' date=' hvad vi gav for at få vores solgt![/quote'] Ja hvis det er dobbelt op så er det meget. Men ud fra de priser jeg har fået da jeg selv ringede rundt (2-3 steder) lå 40 rimeligt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...