Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hej Michael Er det 400 SEK og er det tørt og klart til at brænde? Jeg vil gerne være med på en deler, hvis der er andre der heller ikke har brug for 10m3. Mvh Kim

Besvaret

Pladsmæssigt, så svarer én tæt stablet m3 til ca. 0,7 rummeter - som tommelfingerregel. Så det er bare ud og måle brændeskuret - så der er en idé om hvad der er plads til. Jeg kunne sagtens være frisk på at dele ind - men jeg har hverken træk eller trailer....desværre. Jeg er selv ved at være løbet tør for tidligere ejers skod-brænde - hedligvis :rolleyes:

Besvaret

Uhh 10 m3 er sku nok lige i overkanten, vi har vist kun plads til 4m3, og vi mangler også krog til at kunne dele :-( jeg har fundet et sted: http://vedverket.com/ de skulle efter sigende levere til malmø for 500 skr. men jeg har ikke kunne ringe dem op hele dagen i dag, og de svare ikke så godt på mails :-( typisk svenske service fag syntes jeg grrrrrr.

hvis du kan tage 10m3 har jeg en der leverer tört klövet björkved til 400 pr m3 men min er 10m3
Besvaret
Uhh 10 m3 er sku nok lige i overkanten, vi har vist kun plads til 4m3, og vi mangler også krog til at kunne dele :-( jeg har fundet et sted: http://vedverket.com/ de skulle efter sigende levere til malmø for 500 skr. men jeg har ikke kunne ringe dem op hele dagen i dag, og de svare ikke så godt på mails :-( typisk svenske service fag syntes jeg grrrrrr.
hvis i selv gider stable det på traileren har jeg både krog og trailer ... kan vel altid finde ud af noget
  • 1 month later...
Besvaret

Hej Skal vi lave et fælleskøb af brænde? Jeg synes at Michaels kontakt som kan levere til 400 SEK er interessant, for det er tørt og klart til at blive brændt. Jeg ser at Vedverket sælger brænde der skal tørre først, det er jeg ikke interesseret i, for det er nu det skal bruges. Jeg har både bil og træk, så jeg kan arrangere transporten når vi skal dele efter leveringen og vi kan godt få det læsset af her hos mig, for vi bor på en grusvej med plads. Jeg er frisk på 2 m3, er APgraph stadig frisk på 4m3, Gio er du frisk på 4m3. Jeg kan være frisk på 3m3, hvis 4 er for meget til Gio. Men lad os lave en hurtig beslutning, for ellers skal jeg finde et andet sted og købe. Jeg går ud fra at vi deler omkostning til trailer, drikkelse og svedbånd *GGG*

Besvaret

Hey Vi har købt 4 m3 hos vedverket, super service, og helt OK brænde, man kan let bruge det med det samme, så fugtigt er det heller ikke. Mvh A

Hej Skal vi lave et fælleskøb af brænde? Jeg synes at Michaels kontakt som kan levere til 400 SEK er interessant, for det er tørt og klart til at blive brændt. Jeg ser at Vedverket sælger brænde der skal tørre først, det er jeg ikke interesseret i, for det er nu det skal bruges. Jeg har både bil og træk, så jeg kan arrangere transporten når vi skal dele efter leveringen og vi kan godt få det læsset af her hos mig, for vi bor på en grusvej med plads. Jeg er frisk på 2 m3, er APgraph stadig frisk på 4m3, Gio er du frisk på 4m3. Jeg kan være frisk på 3m3, hvis 4 er for meget til Gio. Men lad os lave en hurtig beslutning, for ellers skal jeg finde et andet sted og købe. Jeg går ud fra at vi deler omkostning til trailer, drikkelse og svedbånd *GGG*
Besvaret
Vi har købt 4 m3 hos vedverket' date=' super service, og helt OK brænde, man kan let bruge det med det samme, så fugtigt er det heller ikke.[/quote']Hvad måtte i slippe for hjemtransporten?
Besvaret

500 svenske kr. og så levere de om aftenen og i weekenden vigtig detalje, så man ikke også skal bruge en halv fridag på det. mvh A

Hvad måtte i slippe for hjemtransporten?
Besvaret
500 svenske kr. og så levere de om aftenen og i weekenden vigtig detalje, så man ikke også skal bruge en halv fridag på det.
Tak Allan. Jeg tror jeg kigger nærmere på Vedverket, så snart jeg er i bund med det gamle brænde.
Besvaret
Men jeg bor jo betragteligt tættere på Ystad end nogen ef jer :-P
Pjat. 5,42 mil fra Ystad til Flyinge er ingenting...i Sverige. :th2: Meeen...Vedverket er nok hittet, eftersom de residerer i Genarp.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...