michael og carina Besvaret February 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 15, 2009 Passaten er ca 35000 kr dyrere samme årgang og KM, BMW også ca 35000 kr dyrere, men så er det enten 05 eller måske 06 og de har kørt 100000 km mere. Og da vi ikke har de 35000 ekstra bliver det nok ikke passaten som ellers er en dejlig vogn
Gio Besvaret February 15, 2009 Rapporter Besvaret February 15, 2009 Passaten er ca 35000 kr dyrere samme årgang og KM, BMW også ca 35000 kr dyrere, men så er det enten 05 eller måske 06 og de har kørt 100000 km mere. Og da vi ikke har de 35000 ekstra bliver det nok ikke passaten som ellers er en dejlig vognJeg er ret sikker på i vil smile indeni, når/hvis i hopper på Skoda. Alt behøver ikke gå op i hvad andre mener om mærket, eller om plastic-finish'en mangler en mμ hist og hér i at ligne BMW's ditto. I skal bruge et praktisk og fornuftigt transportmiddel - og hér rammer nævnte post-jerntæppe-racer ganske godt. Med et sæt opgraderede fælge og dæk, så ser den også flot ud. Win-Win...i min bog.
Martin_M Besvaret February 15, 2009 Rapporter Besvaret February 15, 2009 Jeg synes sku også snart alt går op i BMW. Hver gang nogen poster et eller andet bil spørgsmål - så kommer der BMW ind i billidet. Husk nu at få en med DSG (om muligt inden for prisen) så bliver smilet endnu bredere ;)
larscph Besvaret February 15, 2009 Rapporter Besvaret February 15, 2009 Ja.... Altså jeg har været i 5-serie, Octavia TDI DSG og nu 3-serie - første og sidste fra nævnte bilproducent fra Bayern. Der er da selvfølgelig forskel på dem og en Skoda - det skulle der dælme også gerne være prisforskellen taget i betragtning. Men jeg vil gentage mig selv at Octaviaen som køretøj og fornuftigt transportmiddel til fulde lever op til forventningerne. Jeg ville også vælge en model med DSG - det højner altså totaloplevelsen en hel del.
michael og carina Besvaret February 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 15, 2009 Der er DSG gear i den vi kigger på
Guest Mogens Besvaret February 16, 2009 Rapporter Besvaret February 16, 2009 BMW styrer ! Alle kan jo ikke køre BMW Jeg synes sku også snart alt går op i BMW. Hver gang nogen poster et eller andet bil spørgsmål - så kommer der BMW ind i billidet. Rolig nu :) - Når BMW nævnes, er det fordi, man får rigtig meget for pengene pt. Og når det nu ikke kan være Porsche, såh...
Juff Besvaret February 16, 2009 Rapporter Besvaret February 16, 2009 Lidt ligesom nogen mener man får fantastisk hifi i B&O da det er dyrt og har et status navn ....
Guest PeterK Besvaret February 16, 2009 Rapporter Besvaret February 16, 2009 Afskrivning, afskrivning og afskrivning Det vigtigste for mig er ikke bilens pris. Det er UBETINGET hvad er det forventet tab i en given periode med x-antal km. Det spiller klart en mindre rolle om den koster sek35000 mere eller mindre!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu