Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Synes min adsl bbb var begyndt at køre lidt langsomt har 24/1, men får max 4/1, så ringede til deres support, hvor de kunne se at jeg skulle have fin forbindelse, mellem mit modem og central 20/1 sagde de. Så det var fint. Men supporteren sagde at BBB har haft problemer siden i starten af DEC. med at de har få mange kunder, så de har ikke båndbredde nok, det gælder især sydskåne, især Malmö. De sagde de var ved at få tilbud på at få gravet extra fiber ned så de igen kan tilbyde en ordenlig speed. Han kunne ikke sige hvad tidsplanen var men håber da snart der sker noget. Har i andre oplevet det samme, faktisk talte jeg også med supporten, om at jeg synes det var underligt jeg kun kunne få 24/1, før havde jeg 20/3 på anden adr. Det kunne han ikke lige forstå men det fixede han så efter kaldet :) så nu har jeg 2.5 i upload og 4 i download, så jeg håber bare min download bliver 18-20stk som jeg havde før. og mine 2.5 beholdes :) //Claus.

• 2 weeks later...
Besvaret

Arrrgh! Bredbåndkompagniet! Ville absolut helst have dem. Tidligere ejere af huset brugte dem og var meget tilfredse, så forbindelsen var der allerede, men hillemand hvor er de besværlige at handle med. Man kan ikke finde forslag til telefonnumre på deres website, dem kan man først få når man har bestilt. Man kan kun bestille hvis man har et svensk cpr nr. Selv om man har et svensk cpr nr. (hvilket min kone har) - så kan man ikke bestille hvis man ikke er flyttet endnu - og er "skriven" i Sverige. Og derefter kan man så se frem til 4 ugers leveringstid uden internet forbindelse (selv om kablingen til huset allerede er der). Ud til højre med dem!! Hvad er det bedste alternativ? Jeg er ikke begejstret for Telia som jeg mener er det mest grådige selskab i Norden næst efter TDC.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...