Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hej Jeg overvejer at investere i et par gode hørebøffer, vil lige høre om der er nogen her der har nogen erfaringer med sennheiser hd650 eller noget tilsvarende?
Jeg har to stk. Sennheiser RS130 og een basestation til dem og kan varmt anbefale denne model. Varm anbefaling dels fordi de har en super lyd og virker upåklageligt, men også fordi man bliver lige lovlig lun om ørene af at have dem på i lang tid. Jeg er godt klar over at RS130'eren kun koster det halve i forhold til HD650'eren og sikkert ikke er samme kvalitet, men den er trådløs, og det skulle du måske overveje da det er virkeligt fedt.
Besvaret
Hej Jeg overvejer at investere i et par gode hørebøffer, vil lige høre om der er nogen her der har nogen erfaringer med sennheiser hd650 eller noget tilsvarende?
Hvilken slags musik skal de primært gengive? Og hvordan foretrækker du din lyd? (farvet, "britisk", "japansk", lys, loudness-oomph osv.)
Besvaret
Sværger selv til Sennheiser HD25
Som audiofil gengiver, så vil HD25 falde til jorden. Frakkel: Hvis du har resten af udstyret i orden, så er det bare at købe ind. Men husk: kæden ikke er stærkere end det svageste led :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...