Frakkel Skrevet February 14, 2009 Rapporter Skrevet February 14, 2009 Hej Jeg overvejer at investere i et par gode hørebøffer, vil lige høre om der er nogen her der har nogen erfaringer med sennheiser hd650 eller noget tilsvarende?
EBL Besvaret February 14, 2009 Rapporter Besvaret February 14, 2009 Hej Jeg overvejer at investere i et par gode hørebøffer, vil lige høre om der er nogen her der har nogen erfaringer med sennheiser hd650 eller noget tilsvarende? Jeg har to stk. Sennheiser RS130 og een basestation til dem og kan varmt anbefale denne model. Varm anbefaling dels fordi de har en super lyd og virker upåklageligt, men også fordi man bliver lige lovlig lun om ørene af at have dem på i lang tid. Jeg er godt klar over at RS130'eren kun koster det halve i forhold til HD650'eren og sikkert ikke er samme kvalitet, men den er trådløs, og det skulle du måske overveje da det er virkeligt fedt.
Gio Besvaret February 14, 2009 Rapporter Besvaret February 14, 2009 Hej Jeg overvejer at investere i et par gode hørebøffer, vil lige høre om der er nogen her der har nogen erfaringer med sennheiser hd650 eller noget tilsvarende?Hvilken slags musik skal de primært gengive? Og hvordan foretrækker du din lyd? (farvet, "britisk", "japansk", lys, loudness-oomph osv.)
Frakkel Besvaret February 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 14, 2009 Jazz, rock og klassisk. Skal helst afspilles som ønsket fra produceren side :)
Frakkel Besvaret February 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 14, 2009 Har overvejet sennheiser HD650 og en zero DAC 24/192 amp til dem. Spørgsmålet er så om dette er lidt overkill.
jacobe Besvaret February 14, 2009 Rapporter Besvaret February 14, 2009 Sværger selv til Sennheiser HD25
Gio Besvaret February 14, 2009 Rapporter Besvaret February 14, 2009 Sværger selv til Sennheiser HD25Som audiofil gengiver, så vil HD25 falde til jorden. Frakkel: Hvis du har resten af udstyret i orden, så er det bare at købe ind. Men husk: kæden ikke er stærkere end det svageste led :th2:
jacobe Besvaret February 14, 2009 Rapporter Besvaret February 14, 2009 Jazz' date=' rock og klassisk. Skal helst afspilles som ønsket fra produceren side :)[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu