Jump to content

Live Messenger 2009 Build 14.0.8064.0206 er frisk fra fad

Recommended Posts

Skrevet

There are tons of new features and improvements in the new, 2009 version, and we really hope you’ll try it out. From improved video and audio calls, to new “favorite” contacts, dynamic display pictures, and a fast and easy new way to share photos, we’ve worked hard to bring you the best release of Windows Live Messenger yet. So good that it got the Editor’s Choice Award from PC Magazine! If you haven’t seen it yet, check out this demo-video of the new version of Messenger: http://messengersays.spaces.live.com/blog/cns!5B410F7FD930829E!60258.entry

Besvaret

Ah, vigtigheden af sådan en release er vel til at overse. :fight: Næh, du - så er der her en announcement af en ganske anden kaliber ;) :

Debian GNU/Linux 5.0 released

February 14th, 2009 The Debian Project is pleased to announce the official release of Debian GNU/Linux version 5.0 (codenamed Lenny) after 22 months of constant development. Debian GNU/Linux is a free operating system which supports a total of twelve processor architectures and includes the KDE, GNOME, Xfce, and LXDE desktop environments. It also features compatibility with the FHS v2.3 and software developed for version 3.2 of the LSB. Debian GNU/Linux runs on computers ranging from palmtops and handheld systems to supercomputers, and on nearly everything in between. A total of twelve architectures are supported: Sun SPARC (sparc), HP Alpha (alpha), Motorola/IBM PowerPC (powerpc), Intel IA-32 (i386), IA-64 (ia64), HP PA-RISC (hppa), MIPS (mips, mipsel), ARM (arm, armel), IBM S/390 (s390), and AMD64 and Intel EM64T (amd64). Komplet announcement her: http://debian.org/News/2009/20090214

Besvaret
Ah, vigtigheden af sådan en release er vel til at overse. :fight: Næh, du - så er der her en announcement af en ganske anden kaliber ;) :

February 14th, 2009 The Debian Project is pleased to announce the official release of Debian GNU/Linux version 5.0 (codenamed Lenny) after 22 months of constant development. Debian GNU/Linux is a free operating system which supports a total of twelve processor architectures and includes the KDE, GNOME, Xfce, and LXDE desktop environments. It also features compatibility with the FHS v2.3 and software developed for version 3.2 of the LSB. Debian GNU/Linux runs on computers ranging from palmtops and handheld systems to supercomputers, and on nearly everything in between. A total of twelve architectures are supported: Sun SPARC (sparc), HP Alpha (alpha), Motorola/IBM PowerPC (powerpc), Intel IA-32 (i386), IA-64 (ia64), HP PA-RISC (hppa), MIPS (mips, mipsel), ARM (arm, armel), IBM S/390 (s390), and AMD64 and Intel EM64T (amd64). Komplet announcement her: http://debian.org/News/2009/20090214

Nørd ;) :laugh:
Besvaret

Jeg har ikke fulgt med siden Woody :)
Besvaret

Windows Live Messenger bliver mere og mere pop. - Og irriterende med deres reklamer ... Ligesom ICQ, der i dag også ligner l***. Selv bruger jeg Adium X, der er dejlig simpel og ikke fyldt med alverdens bling-bling.

Besvaret

Nu var det hele ment som en service-oplysning til de mange der benytter sig af Live Messenger. Ja, du kan patche reklamer og andet gejl langt bort - men så skal disse patches også bare holdes opdaterede, da du ellers ender ud i problemer med at sende filer o.a. til folk med en original Messenger, så snart MS opdaterer en smule, og patch-folkene ikke er de hurtigste knallerter på havnen...osv osv. (jeg kender udemærket www.mess.be bl.a.) Sjovt som folk altid skal disse alt der ikke lige passer dem. :sick:

Besvaret

Nå ja, så er det vel heller ikke værre. I et debat-forum må man vel forvente at folk kommenterer på de indlæg man laver, værende af den eller anden slags. Og hvis ikke bør man låse dem. :) Jeg disser ikke MSN Live Messenger, fordi programmet ikke passer mig. Jeg "disser" det fordi det er gået fra et ganske godt program til at være fyldt med alt muligt lir og diverse som jeg ikke har brug for. Jeg har f.eks. ikke brug for at finde et job i min IM-klient, ej heller finde kærligheden, eller se dansende display-billeder af mine kontakter. Eller for den skyld sende en dansende hip-hopper til vedkommende jeg skriver med, eller søge på nettet. Jeg har brug for at komme i direkte kontakt med folk jeg kender på en - i forhold til et telefonopkald - uforpligtende måde. Som en serviceoplysning til folk der eftersøger det samme, valgte jeg så at fortælle hvad jeg selv benytter... ;)

Besvaret
Nå ja, så er det vel heller ikke værre. Som en serviceoplysning til folk der eftersøger det samme, valgte jeg så at fortælle hvad jeg selv benytter...
Det var nu egentlig heller ikke møntet på dig, da du kritiserede kontruktivt - modsat "visse" andre :fight: Jeg tror mit koffein-niveau var under minimum på daværende tidspunkt - og så stod blækhuset tættere på end jeg kunne nå at tælle til ti :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...