Jump to content

Recommended Posts

• Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..... Trykkede lige på min genvej.....Som jeg har oppe i menuen.....i IE..........:D
Sikker på den genvej ikke ligger i din start-menu ;)
Besvaret
Lige godt klaret at man skal moppes for at have en sløv bil... Hmpf! :rolleye:
Og for at stave nu også ;) Moppe er noget man bruger på gulvet hvis det er beskidt - har jeg ihvertfald hørt nogle kvinder snakke om :laugh:
Besvaret
Signe har vel noget stående eller skrubber hun gulvet på knæene???? ;) Iført denne hér
Det er ned på knæ, så er det også nemmere når der skal udføres andre "opgaver" ;) - og hvad skal man dog bruge sådan et stykke tøj til, er det ikke bedre uden :lol:
Besvaret
Jojo.....Men nu er det jo designet således at der er "fri" adgang ad bagdøren........;) Hvis man ikke ønskede at bruge hovedindgangen......:D
Bagdøren - er det til når du beder en she-male om at tage dragten på? :tongue2:
Besvaret
Ja.......Men jeg ville seriøst ikke fatte mistanke til "den" der..... "den" ser fandme bedre ud, end 80% af samtlige trunter der går rundt.....
Er du lidt lun på tanken...? Det var måske dig der var med i Sandhedens time ;)
Besvaret
I to tosser er da i et muntert humør' date=' først bliver man moppet for at have en slow ass bil og så fordi man er ordblid :fight: Tak for kaffer siger jeg bare![/quote'] Sidstnævnte var jeg så ikke klar over - og det udløser hermed en undskyldning for kommentaren :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...