Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Ja.....Hun har jo også en skulder mere hun kan forstuve...... Så der er masser af ledig kapacitet........
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Og 21 ribben som endnu ikke er trykket - så der er masser at tage af :D
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Har hun så mange????? :D Rettelse : Anede ikke vi havde så mange ribben at tage af..... Lige godt pokkers.........
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Har hun så mange????? :D Rettelse : Anede ikke vi havde så mange ribben at tage af..... Lige godt pokkers......... http://da.wikipedia.org/wiki/Ribben
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..... Trykkede lige på min genvej.....Som jeg har oppe i menuen.....i IE..........:D
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..... Trykkede lige på min genvej.....Som jeg har oppe i menuen.....i IE..........:D Sikker på den genvej ikke ligger i din start-menu ;)
dabp Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Lige godt klaret at man skal moppes for at have en sløv bil... Hmpf!
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Lige godt klaret at man skal moppes for at have en sløv bil... Hmpf! Og for at stave nu også ;) Moppe er noget man bruger på gulvet hvis det er beskidt - har jeg ihvertfald hørt nogle kvinder snakke om
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Vi mopper sgu Daniel.....Skal du eller jeg tage moppen med??? :D
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Den tager du med - sådan noget kvindfolke-værktøj ejer jeg ikke ;) Så kan han selv bestemme hvem som mopper først :D
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Signe har vel noget stående eller skrubber hun gulvet på knæene???? ;) Iført denne hér
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Signe har vel noget stående eller skrubber hun gulvet på knæene???? ;) Iført denne hér Det er ned på knæ, så er det også nemmere når der skal udføres andre "opgaver" ;) - og hvad skal man dog bruge sådan et stykke tøj til, er det ikke bedre uden
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Jojo.....Men nu er det jo designet således at der er "fri" adgang ad bagdøren........;) Hvis man ikke ønskede at bruge hovedindgangen......:D
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Jojo.....Men nu er det jo designet således at der er "fri" adgang ad bagdøren........;) Hvis man ikke ønskede at bruge hovedindgangen......:D Bagdøren - er det til når du beder en she-male om at tage dragten på?
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Seriøst.....Jeg er sikker på du ikke ville kunne se forskel bagfra...... Tjek lige det hér Et hint til der er noget galt - dit "udstyr" rammer hans/hendes/dens "udstyr"
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Ja.......Men jeg ville seriøst ikke fatte mistanke til "den" der..... "den" ser fandme bedre ud, end 80% af samtlige trunter der går rundt.....
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Ja.......Men jeg ville seriøst ikke fatte mistanke til "den" der..... "den" ser fandme bedre ud, end 80% af samtlige trunter der går rundt..... Er du lidt lun på tanken...? Det var måske dig der var med i Sandhedens time ;)
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Nej...... Så var jeg sminket godt og der var lige kappet en ½ meter af i højden.....:D Og nej.....Jeg er slet ikke lun på tanken, men nogen gange er det altså mere end almindeligt svært at se forskel............
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Jeg har så lige fået en advarsel for at poste nøgenbilleder......... Yeeehaaaaa.......:D
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Jeg har så lige fået en advarsel for at poste nøgenbilleder......... Yeeehaaaaa.......:D Der var sku da ikke meget nøgenhed over dem...?
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Nææææ, det synes jeg nu heller ikke.....Men det mente Gio altså..... Så lad være med at poste billeder af folk UDEN den ene strømpe på. Kan være et problem.....:D
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Nææææ, det synes jeg nu heller ikke.....Men det mente Gio altså..... Så lad være med at poste billeder af folk UDEN den ene strømpe på. Kan være et problem.....:D Der er da mere nøgenhed i denne her...? http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=177599&postcount=243
dabp Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 I to tosser er da i et muntert humør, først bliver man moppet for at have en slow ass bil og så fordi man er ordblid Tak for kaffer siger jeg bare!
sup3rior Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 I to tosser er da i et muntert humør' date=' først bliver man moppet for at have en slow ass bil og så fordi man er ordblid Tak for kaffer siger jeg bare![/quote'] Sidstnævnte var jeg så ikke klar over - og det udløser hermed en undskyldning for kommentaren :)
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Jeg gi'r en krammer næste gang vi ses Daniel...... Sådan skal det heller ikke være.....:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu