larsk Skrevet February 21, 2009 Rapporter Skrevet February 21, 2009 Jeg synes at kunne huske at nogen her i forummet kunne sådan noget med lakskader, men jeg kan ikke lige finde det. Fandt links til firmaer, men ingen bedømmelser. Min hustru var så uheldig under overhaling af en polsk lastbil på E65 at få en isklods fra lastbilen ned på taget . Det har givet to dybe skrammer i lakken, men ingen skade ellers. Ridserner er flosset i kanten og ca. 5 og 3 mm lange, men tydeliget gennem hele laklaget. Så det skal udbedres inden skaden vokser. Der findes firmaer som chipsaway, men virker det? Kan man lappe i sølvmetal-lak på et begrænset sted midt på taget, uden at det er synligt bagefter, og holder det så?
Miriam Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Jeg synes at kunne huske at nogen her i forummet kunne sådan noget med lakskader, men jeg kan ikke lige finde det. Fandt links til firmaer, men ingen bedømmelser. Min hustru var så uheldig under overhaling af en polsk lastbil på E65 at få en isklods fra lastbilen ned på taget . Det har givet to dybe skrammer i lakken, men ingen skade ellers. Ridserner er flosset i kanten og ca. 5 og 3 mm lange, men tydeliget gennem hele laklaget. Så det skal udbedres inden skaden vokser. Der findes firmaer som chipsaway, men virker det? Kan man lappe i sølvmetal-lak på et begrænset sted midt på taget, uden at det er synligt bagefter, og holder det så? har brugt chipsway 2 gange og kan kun anbefale det. Fik lavet en lækker nøglerids på min X5 er og den bliver jo halv stor på sådan en bil, og det kunne man slet ikke se, og på vores B12'er lavede de skærmkanterne og panelerne hvor malingen var skaldet af, igen med super resultat. B12'eren var i dk og X5'eren var i Malmö
Lynge Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Enig med Miriam det virker altså :th2:
Rene Larsen Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Normalt hedder det sig at når det er metal- eller perlelak, kan man ikke reparere - man skal ha' lakeret en hel flade. Men med lidt 'håndarbejde' og måske lidt paintbrush kan man komme langt i dag. Jeg skal dog selv ha' omlakeret min nye A4'er (1½ måned gammel) på motorhjælm, venstre forskærm og dør, idet der er blevet tegnet på bilen med noget skarpt :fight:kan kun sige en ting - hold jer væk fra Østrebro. Kan man lappe i sølvmetal-lak på et begrænset sted midt på taget' date=' uden at det er synligt bagefter, og holder det så?[/quote']
Martin_M Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Smid en pm til kress (brugernavn "kress & betina") Han har fikset ridser for mig tidligere.
jhn Besvaret March 9, 2010 Rapporter Besvaret March 9, 2010 www.lakskader.dk Hej...Jeg har brugt www.lakskader.dk et par gange, og han er super dygtig og har meget rimelige priser. Held og lykke Jens
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu