Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hey hey er der nogle der kender et godt men billigt BMW værksted i malmö??? når jeg bremser op og sliper bremsen siger bilen nogle gange en: kluk lyd.. :scared: er der nogle der ved hvad dette kan skyldes??

Besvaret
når jeg bremser op og sliper bremsen siger bilen nogle gange en: kluk lyd.. :scared: er der nogle der ved hvad dette kan skyldes??
Kan være noget så simpelt som kalkun i bremseforstærkeren. Er det ikke det, så skal den nok på værksted, er jeg bange for... men medmindre det er en næsten spritny BMW ville jeg nok ikke vælge et aut. BMW-værksted.
Besvaret

Bmw Jeg synes faktisk ikke, at Förenade Bil er særligt dyre, og servicen derude er fornuftig. Ellers kender Miriam en BMW-mand på Amager, som er super hjælpsom og billig. Jeg har (igen) mistet hans kontaktoplysninger, men måske Miriam læser denne tråd og kan sende dig en pm? Mvh Henke

Besvaret
Jeg synes faktisk ikke, at Förenade Bil er særligt dyre, og servicen derude er fornuftig. Ellers kender Miriam en BMW-mand på Amager, som er super hjælpsom og billig. Jeg har (igen) mistet hans kontaktoplysninger, men måske Miriam læser denne tråd og kan sende dig en pm? Mvh Henke
Enig, derfor mit spørgsmål. Ofte får man også et godt resultat når man anvender de aut. bmw værksteder
Besvaret
Jamen' date=' det er da klart, at findes der ligefrem billige "BMW-mænd" på Amager, så er det da dét han skal! :th2:[/quote'] Nu skriver du det jo allerede inden der bliver nævnt noget om BMW mænd, så jeg var bare nysgerrig om at vide hvorfor du mener han ikke skal bruge aut. bmw værksted. Om det kun er pga. prisen? Eller om du har nogle dårlige erfaringer med dem? Selv har jeg et par stykker af både den gode og den dårlige slags, men generelt set synes jeg de gør deres job rigtig godt og vil til hver en tid anbefale at man kører sin BMW på værksted hos BMW.
Besvaret

Det var prisen jeg havde i tankerne, ja. Som sagt er det afhængigt af model og årgang, jeg ville f.eks. nok selv køre min egen til BMW, men havde jeg en gl. e36 havde jeg nok ikke. En kluk-lyd i bremsesystemet virker jo ikke som den store raketvidenskab at fikse...? Men det er selvfølgelig op til enhver.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...