Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Sådan så skærmen ud da jeg checkede Øresundsdebatten på arbejdet:
Det sker at et banner slipper igennem, som forsøger at inject'e besøgende med snask. Det er ikke unormalt, desværre. De bliver oftest opdaget meget hurtigt, og tages offline af banner-firmaet. Men, som altid, så husk at have antivirus og antispyware opdateret og aktiv. Man kan aldrig vide hvad man render ind i - og hvor.
Besvaret
Lidt OT' date=' men Paul hvorfor har du 2 Outlook i din hurtigstart? :D[/quote'] Aner det ikke og har heller ikke tænkt over det. Så længe skidtet virker, og det gør det som regel. Virusbekæmpelsen fejler ihvert tilfælde ikke noget. :D
Besvaret
Aner det ikke og har heller ikke tænkt over det. Så længe skidtet virker' date=' og det gør det som regel. Virusbekæmpelsen fejler ihvert tilfælde ikke noget. :D[/quote'] Sikkerheden er ikke helt i top hos dig desværre... Din browser er fra 2004 tror jeg :)
Besvaret
Sikkerheden er ikke helt i top hos dig desværre... Din browser er fra 2004 tror jeg :)
Du lagde vel mærke til at det screendump var fra arbejdet? Ikke meget jeg kan gøre ved browseren.
Besvaret
Det sker at et banner slipper igennem, som forsøger at inject'e besøgende med snask. Det er ikke unormalt, desværre. De bliver oftest opdaget meget hurtigt, og tages offline af banner-firmaet. Men, som altid, så husk at have antivirus og antispyware opdateret og aktiv. Man kan aldrig vide hvad man render ind i - og hvor.
Gio har du nogle gode råd til gratis eller rimelige priser ud i antivirus og antispyware?
Besvaret

Ganske enig med Credde. Husk også, at den seneste AVG (8.x) nu er inkl. antispyware. Jeg har brugt AVG (tidligere sammen med Windows Defender) i en del år, og er fuldt ud tilfreds. Og så er det gratis :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...