Lollikken Skrevet March 29, 2009 Rapporter Skrevet March 29, 2009 Måske et lidt dumt spørgsmål, men skifter svenskerne til sommertid samtidig med os ? :)
vero Besvaret March 29, 2009 Rapporter Besvaret March 29, 2009 Ja, de stiller klokken også frem til sommertid samme dag som i DK:)
EBL Besvaret March 29, 2009 Rapporter Besvaret March 29, 2009 Måske et lidt dumt spørgsmål' date=' men skifter svenskerne til sommertid samtidig med os ? :)[/quote'] Ja det gør de
Rikke Rost Besvaret March 29, 2009 Rapporter Besvaret March 29, 2009 Det er vedtaget i Eu og resten af EU gør det også ;)
Gio Besvaret March 29, 2009 Rapporter Besvaret March 29, 2009 Hvem, Hvad, Hvor, Hvorfor og Hvorfor Helst Ikke = Sommertid/DST på Wikipedia
Lollikken Besvaret March 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 29, 2009 Damn! Hurtigt svar :) Takker! Jeg havde ikke regnet med andet, men det er jo altid godt at være sikker. Hmm jeg burde måske også have bemærket det i nat på vej hjem fra byen. =)
swoop Besvaret March 29, 2009 Rapporter Besvaret March 29, 2009 Hvorfor er mobiler blevet så pisse avanceret at de selv skifter til sommertid? Var jo en time forkert hele formiddagen ...
EBL Besvaret March 29, 2009 Rapporter Besvaret March 29, 2009 Hvorfor er mobiler blevet så pisse avanceret at de selv skifter til sommertid? Var jo en time forkert hele formiddagen ... Fordi mobilen selv stillede en time frem og det gjorde du også og så var du ialt en time for langt fremme går jeg ud fra.......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu