Homer Besvaret April 29, 2009 Rapporter Besvaret April 29, 2009 Jeg er HELT enig i ovenstående...Det er dog STADIG tolderne der er ansvarlige for placering samt fjernelse af Bumpene . uagtet hvor de befinder sig ;) Vrøvl!!! Hvorfor skulle tolderne placere bump i retning mod DK?
Toft Besvaret April 29, 2009 Rapporter Besvaret April 29, 2009 Jeg er HELT enig i ovenstående...Det er dog STADIG tolderne der er ansvarlige for placering samt fjernelse af Bumpene . uagtet hvor de befinder sig ;) Nu må du sgu lige holde op! Har du læst omtalte tråd på deres eget forum, ellers linker jeg gerne igen: http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php?showtopic=1985&st=0&p=2500entry2500 CITAT fra ovenstående link, hvor Gitte Tage Stoustrup fra Øresundsbron virkelig ruller med klatten: "Bumpene udlægges i hvert enkelt tilfælde efter en konkret vurdering som gøres af trafikassistenterne og TC i samråd. Vi registrerer hver gang vi har udlagt bumpene således at vi kan evaluere på forløbet senere. På 16 dage har de været udlagt 12 gange i varierende tidsperioder og de fleste gange på nord".
Vicksen Besvaret April 29, 2009 Rapporter Besvaret April 29, 2009 Nu må du sgu lige holde op! Har du læst omtalte tråd på deres eget forum, ellers linker jeg gerne igen: http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php?showtopic=1985&st=0&p=2500entry2500 CITAT fra ovenstående link, hvor Gitte Tage Stoustrup fra Øresundsbron virkelig ruller med klatten: "Bumpene udlægges i hvert enkelt tilfælde efter en konkret vurdering som gøres af trafikassistenterne og TC i samråd. Vi registrerer hver gang vi har udlagt bumpene således at vi kan evaluere på forløbet senere. På 16 dage har de været udlagt 12 gange i varierende tidsperioder og de fleste gange på nord". Ja, ja...Detaljer, detaljer Det var liiiiige forbigået min opmærksomhed - jeg bøjer mig i støvet og råber: FYHADADADADA BRO
Basse Besvaret April 29, 2009 Rapporter Besvaret April 29, 2009 Gider ikke vente på nogle skal komme rendende - tager manuelbanen. De burde smide den ansvarlige for at finde på de bump ned i kundeservice boksene et par dage, så han kan se hvad det er for noget lort han/hun har lavet. Tydeligvis ikke en der er en skid intresseret i sin egen bil...........eller i sikkerhed,told - bump mod DK - til grin da.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu