slagteren Skrevet April 14, 2009 Rapporter Skrevet April 14, 2009 hej jeg vil lige høre om der ernogen som kan hjælpe mig med min bmw e34 fra 1992 525i 24v jeg har lige købt den for 15000 svenske kroner og den er nysynet ja det er sku utroligt hvad man kan få for pengene herovere... jeg har lyst til at smide lidt nye alu på på den nyt udstødning bananmanifold kn lidt sænkning bremser ovs. så hos schmiedmann at man kan få en mortor ombygning for ca 35000 incl timeløn kr i greve men de er vist ikke så dytige har jeg hørt.. og kender nogen som siger han er ved at lukke grundet manglede intægt grundet krisen... så hvor kan man ellers få piftet den lidt op og måske inda billigere mvh
Martin_M Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Motorombygning for 350.000? Så skulle du da hellere købe dig en BMW M5 fra 05/06... Det må da være en trykfejl...
MC Manden Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 så hos schmiedmann at man kan få en mortor ombygning for ca 350000 incl timeløn kr i greve men de er vist ikke så dytige har jeg hørt.. Til den pris burde de da ha' styr på det :D Hvorfor ikke bruge pengene på en bil der allerede er lavet som du vil ha' den ? Din bil er snart 20 år gammel... er det ikke lidt håbløst at tune på den ?
slagteren Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 sorry 35000 kr lige et nul for meget ;@
michael k Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 ja det er sku utroligt hvad man kan få for pengene herovere... ja isär når man tänker på at du har givet ca 10000 for meget for den ... de fleste e34 525 24v fra 92 går for mellem 5-8000 herovre ... så den må väre superfin til de penge du kan let for ca 5000 (ofte billigere) finde fine bolt on turbokit til m20 motorer på blocket hvilket ville väre den eneste fornuftige ting at göre og så plage livet af den til den dör .. at bruge 35000 på en så gammel og "ikke-speciel" bil ville jo väre helt fjollet speciesl hvis det ikke er en turbo ombygning
biz Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Hvis det er en sen 92´er med vanos er det billigt, hvis den er i god stand! Glem det der turbo pjat! Chip den, du kommer op på ca. 215 hk, får bedre bundtræk og bedre speeder respons. Ps. GLEM Schmiedmann, i hvertfald dem i Greve! Ta´herned i stedet: http://www.returbilen.se/category.html?category_id=932&anl=1 Dér kan du altid finde noget.. ;)
michael k Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Hvis det er en sen 92´er med vanos er det billigt, hvis den er i god stand! den skal satme väre fin og ha kört meget lidt 192hk modellen 92-93 med vanos osv er der flere af på blocket til under 10000 i fin stand og det er prisen de er udbudt til alle ved jo at en pris på blocket aldrig er endelig... så 7-8000 er en relistisk pris
slagteren Besvaret April 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 15, 2009 vil godt lige understege du ikke finder min bil på blocket eller nogen andre seder i den stand og med det udstyr i så fald køber jeg den af dig stedet miachel. min bil er tysk importeret med klima sol tag ovs den har gået 208000 km og den går som en klokke jeg skal ikke have turbo på den vil have rene heste som jeg kalder det dette er en bil jeg ville have længe og kan godt lide den model jeg havede ikke penge til at købe en m5 så det bliv tl den her og så er den i hvid. jeg har en 40000 kr jeg gerne ville bruge på den så den sparker lidt mere og kommer til at se lidt bedere ud...
slagteren Besvaret April 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 15, 2009 og forresten det er min pentler bil skal man jo også lige tænke på den skal jo helst være rimelig pålidlig *G*
dkrath Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 En E34 525i er en fin bil. Hvis jeg var dig ville jeg beholde den som den er og ikke tune på den. Det er ingen raket, men derimod en behagelig pendlerbil.
biz Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 40.000 til opgradering! Wow.. M undervogn, M spoiler sät, M rat, sportssäder, Alpina fälge (http://www.autopower.se/powerborsen/annons.asp?id=266141).. Köb dig en chip herfra, det er en af de bedste hvis ikke dén bedste!: http://www3.sympatico.ca/mdsylva/products.htm Og såfremt du ikke allerede kender dette sted så får du lige et meget vigtigt E34 link: http://www.bimmernut.com/forum/forumdisplay.php?f=10
dkrath Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 40.000 til opgradering! Wow.. M undervogn' date=' M spoiler sät, M rat, sportssäder, Alpina fälge ([url']http://www.autopower.se/powerborsen/annons.asp?id=266141).. Köb dig en chip herfra, det er en af de bedste hvis ikke dén bedste!: http://www3.sympatico.ca/mdsylva/products.htm Og såfremt du ikke allerede kender dette sted så får du lige et meget vigtigt E34 link: http://www.bimmernut.com/forum/forumdisplay.php?f=10 Så havde jeg valgt denne opgradering http://www.blocket.se/vi/20656085.htm?ca=23_11_s
biz Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 Det havde jeg nok også, men måske lidt overkill som pendlerbil! :D
dkrath Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 Tja, ville hellere bruge pengene rigtigt (købe en rigtig M) end at bruge dem på at lave min 525i om til en M look-a-like.
dabp Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 Tja' date=' ville hellere bruge pengene rigtigt (købe en rigtig M) end at bruge dem på at lave min 525i om til en M look-a-like.[/quote'] Jeg kan kun være enig i ovenstående.... Måske hvis bilen skulle bruges som rigtig baneracer kunne jeg forstå konceptet med at købe en bil for 10 og så smide 40 efter den for at den blev rigtig sjov... Men at bruge 40 på gøjl og lir....... Argh.... Det er dog helt TS's eget valg, men jeg ville nok gøre det en kende anderledes...
dkrath Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 Jeg kan kun være enig i ovenstående.... Måske hvis bilen skulle bruges som rigtig baneracer kunne jeg forstå konceptet med at købe en bil for 10 og så smide 40 efter den for at den blev rigtig sjov... Men at bruge 40 på gøjl og lir....... Argh.... Det er dog helt TS's eget valg, men jeg ville nok gøre det en kende anderledes... Præcis... og nu vi snakker pendling, så har 'trådstarter' jo allerede en fin bil til det. Spar dine penge :-)
biz Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 Jeg kan kun erklære mig enig! Men E.A.T chippen er også go´for bedre benzin økonomi, så den VILLE jeg investere i!
michael k Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 tror ikke du har kigget på diverse sider som blocket og autopower der får du 525 24v vanos med masser af udstyr og soltag osv og endda mindre miltal for under 10000 så... men du kan da tage en bunke penge med så skal jeg da hurtigt finde 5 stykker med samme udstyr og mindre eller samme miltal du kan köbe for 15000 pr stk kan også sälge dig et fint tårn jeg har stående i paris eller det jeg har i pisa det er dog lidt skävt!! du skal nok arbejde på dine sögeformående for simpel hovedregnin siger at du hvis du bruger 40k på denne har brugt 55k ialt? du kan få m5 e34 fra 92-93 med 3,6l der har kört ca 170000 for under 50k ... og 3.8l versionen for samme penge med samme miltal som den du har .... og at det er en tyskimport träkker bare ekstra ned i prisen heri sverige så det er bestemt ingen fordel vil godt lige understege du ikke finder min bil på blocket eller nogen andre seder i den stand og med det udstyr i så fald køber jeg den af dig stedet miachel. min bil er tysk importeret med klima sol tag ovs den har gået 208000 km og den går som en klokke jeg skal ikke have turbo på den vil have rene heste som jeg kalder det dette er en bil jeg ville have længe og kan godt lide den model jeg havede ikke penge til at købe en m5 så det bliv tl den her og så er den i hvid. jeg har en 40000 kr jeg gerne ville bruge på den så den sparker lidt mere og kommer til at se lidt bedere ud...
biz Besvaret April 15, 2009 Rapporter Besvaret April 15, 2009 og at det er en tyskimport träkker bare ekstra ned i prisen heri sverige så det er bestemt ingen fordel Nu si´r Slagteren også at det er en bil han vil beholde og dér kan svensk solgte biler, isär sydsvenske biler godt pakke sammen! De fleste tyske importbiler er i klart bedre stand og med langt mindre rust hvis nogen overhovedet.. Og det der med at tysk importerede biler er mindre värd er ren bullshit for biler i den aldersgruppe, de er faktisk klart mere värd (SOM NYIMPORTEREDE) end en vinterkört svensk eller import fra 90´erne E34 med rust på de klassiske E34 steder: underkant af dörrene, bagklap, tankklap og inden i de nederste sideskörter! At bruge 40.000 på en 92´er 525 kräver en ägte entusiast og fred väre med dét! (jeg er selv lidt derhen af :D ) ps. Mine nyrettede AC Schnitzer Type II 17X8,5 ET13 er snart til salg.. Faldt lige over 4 originale Style 21 til ingen penge.. ;)
dkrath Besvaret April 16, 2009 Rapporter Besvaret April 16, 2009 Nu si´r Slagteren også at det er en bil han vil beholde og dér kan svensk solgte biler, isär sydsvenske biler godt pakke sammen! De fleste tyske importbiler er i klart bedre stand og med langt mindre rust hvis nogen overhovedet.. Og det der med at tysk importerede biler er mindre värd er ren bullshit for biler i den aldersgruppe, de er faktisk klart mere värd (SOM NYIMPORTEREDE) end en vinterkört svensk eller import fra 90´erne E34 med rust på de klassiske E34 steder: underkant af dörrene, bagklap, tankklap og inden i de nederste sideskörter! At bruge 40.000 på en 92´er 525 kräver en ägte entusiast og fred väre med dét! (jeg er selv lidt derhen af :D ) ps. Mine nyrettede AC Schnitzer Type II 17X8,5 ET13 er snart til salg.. Faldt lige over 4 originale Style 21 til ingen penge.. ;) Enig, enig.... skal vi ikke se nogen billeder af den E34'er du kører rundt i så :D:th2:
biz Besvaret April 16, 2009 Rapporter Besvaret April 16, 2009 Ok da :) Her kommer et billede af min 90 ´er importerede rust magnet fra 1993, jeg har allerede skiftet bagklappen (suk, at få den justeret på plads er et helvede) og fire nye rustfri döre står klar.. Så mangler jeg bare den lille rustplet ved tankklappen, 1 på venstre bagkant og så de famöse underskörter.. Og så de fire M5 kastestjerne fälge jeg er ved at göre fine.. :D
dkrath Besvaret April 16, 2009 Rapporter Besvaret April 16, 2009 Ok da :) Her kommer et billede af min 90 ´er importerede rust magnet' date=' jeg har allerede skiftet bagklappen (suk, at få den justeret på plads er et helvede) og fire nye rustfri döre står klar.. Så mangler jeg bare den lille rustplet ved tankklappen, 1 på venstre bagkant og så de famöse underskörter.. Og så de fire M5 kastestjerne fälge jeg er ved at göre fine.. :D[/quote'] Fin vogn, men ruster den virkeligt sådan for dig?! Jeg bruger ikke min E30'er om vinteren, så den står fuldkommen clean for rust. Den har selvfølgelig også kun kørt 77.000 km og måske det har noget at sige.
michael k Besvaret April 16, 2009 Rapporter Besvaret April 16, 2009 Nu si´r Slagteren også at det er en bil han vil beholde og dér kan svensk solgte biler, isär sydsvenske biler godt pakke sammen! De fleste tyske importbiler er i klart bedre stand og med langt mindre rust hvis nogen overhovedet.. Og det der med at tysk importerede biler er mindre värd er ren bullshit for biler i den aldersgruppe, de er faktisk klart mere värd (SOM NYIMPORTEREDE) end en vinterkört svensk eller import fra 90´erne E34 med rust på de klassiske E34 steder: underkant af dörrene, bagklap, tankklap og inden i de nederste sideskörter! At bruge 40.000 på en 92´er 525 kräver en ägte entusiast og fred väre med dét! (jeg er selv lidt derhen af :D ) ps. Mine nyrettede AC Schnitzer Type II 17X8,5 ET13 er snart til salg.. Faldt lige over 4 originale Style 21 til ingen penge.. ;) nu skriver han jo ikke et eneste sted at den er NYimporteret .. og ja for mig betyder det intet om en bil er import men på det svenske marked träkker det ned i pris det kan du ikke benägte ... oveni hatten er forsikring osv dyrere på importbiler nogle kalder det entusiast andre kalder det for idioti:) men han siger jo selv at m5 var förstevalget ... og de fås til mindre end han har sat som budget på denne
biz Besvaret April 16, 2009 Rapporter Besvaret April 16, 2009 Den har selvfølgelig også kun kørt 77.000 km og måske det har noget at sige. 77.000 og kun sommerkört, big big difference.. Du drömmer ikke om hvor meget salt man skal igennem for at komme på arb om vinteren :D
dkrath Besvaret April 16, 2009 Rapporter Besvaret April 16, 2009 77.000 og kun sommerkört' date=' big big difference.. Du drömmer ikke om hvor meget salt man skal igennem for at komme på arb om vinteren :D[/quote'] Hehe, det er sku nok rigtig nok! Du må købe dig en billig vinterbil :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu