Don A Skrevet April 14, 2009 Rapporter Skrevet April 14, 2009 Da jeg muligvis godt på et tidspunkt kunne tænke mig en sådan bil vil jeg gerne på forkant med nogen spørgsmål. 1. Nej har ikke søgt i fora da jeg ønsker opdateret svar :) 2. Hvordan er det med antal mil, Skal man helst holder sig under x-antal kørte mil når man kigger på dem. Ved godt de gamle jo har kørt lidt mere. 3. Hvordan er køre enskaber i de 2 modeller. Nogen lunde ens? 4. Veligeholdes omkostninger. Servive, reserdele priser. 5. Får men mere bil i den nye model frem for den gamle får de extra penge? 6. Kunne en Alpina B5 evt være et forslag til en M5, Den har lidt bedre økonomi, men er det, det vær nu da den ikke skal bruges til pendel bil, men sjov aften/weekend bil osv. 7. Kan ikke flere lige nu men har du input så kom glad. 8. Har du kun tåbelige svar og siger jeg skal købe en audi så drop det.:th2: 9. Ser forsikring skævt til en hvis man siger Alpina B5, modsat Bmw M5? Ved at mogens skrev til mig på et tidspunkt at en B5 kunne være sjovt, Og sorry mogens at jeg sage at det ikke var mig :) Men nu tager jeg den lige op igen som mulighed. hehe
Guest Mogens Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Ved at mogens skrev til mig på et tidspunkt at en B5 kunne være sjovt, Og sorry mogens at jeg sage at det ikke var mig :) Men nu tager jeg den lige op igen som mulighed. hehe He he - Alpina styrer for vildt. Burde jeg ha' valgt, da jeg købte 530d'eren MEN start nu med at finde ud af modellerne - www.bmwinfo.com :D (E46 er 3'er-serien, mens E60 er en 5'er)
Don A Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 He he - Alpina styrer for vildt. Burde jeg ha' valgt, da jeg købte 530d'eren MEN start nu med at finde ud af modellerne - www.bmwinfo.com :D (E46 er 3'er-serien, mens E60 er en 5'er) viste der ville dukke en fejl op. self en E39 hehe
Rikke Rost Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Hvis du skal ha sjov weekendbil er der så mange andre muligheder end de 2 familiebiler.... Lav vægt, godt med hk og 2 sæder. Så er du ikke på gal kurs...
Guest PeterK Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Køb en 535d (Nej hvor jeg dog roser min egen bil:laugh:) Selveste TOPGEAR anbefaler denne model af alle tilgængelige 5-modeller: http://www.topgear.com/uk/bmw/5-series-touring Performance The headline car is the V10 M5 with 507bhp, a limited 155mph top speed and 0-62mph in well under five – a bit more if you’ve got a car packed to the gunnels with shopping or livestock. Otherwise there’s the usual huge engine range from the BMW stable. They include, deep breath, the 520d, 523i, 525i, 525d, 530i, 530d, 535i, 535d, 540i, 550i and the aforementioned M5 Touring. Only the 520d is a four-pot, the rest are straight sixes, with the 540i and 550i being V8s and the M5 a V10. The pick is the 535d; 272bhp, 413lb ft, 155mph and 0-62mph in 6.4 seconds. All that and over 40mpg. Go diesel!
Rikke Rost Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Hold nu op...... Det er en weekend/for sjov bil.....Hvad fanden skal han med en familiebil.... Opel Speedster, Lotus Elise, Caterham osv..... Det er de biler du skal kigge efter. Alternativet er en M3 E36 eller noget M3 E30. Strip den og den er sjovere end noget du nogensinde har prøvet....
Don A Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 hehe kigget også på en 535D, men kunne godt tænke mig den anden nu. Så kan jeg købe en 535 når jeg bliver gammel :)
Don A Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 Hold nu op...... Det er en weekend/for sjov bil.....Hvad fanden skal han med en familiebil.... Opel Speedster, Lotus Elise, Caterham osv..... Det er de biler du skal kigge efter. Alternativet er en M3 E36 eller noget M3 E30. Strip den og den er sjovere end noget du nogensinde har prøvet.... Det gider jeg ikke det med at strippe biler. Så meget går jeg ikke op i det. Og en M5 er ikke hele en famillie bil. Men hvis så er det en sjov fammilebil. :) Og vil godt have en hvor jeg kan tage andre end mig selv med ud og køre. Så meget sjov skulle det heller ikke være. Tænke ikke på at jeg skal kunne køre fra alle på broen og komme hurtigs rundt på banen.
Miriam Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Hold nu op...... Det er en weekend/for sjov bil.....Hvad fanden skal han med en familiebil.... Opel Speedster, Lotus Elise, Caterham osv..... Det er de biler du skal kigge efter. Alternativet er en M3 E36 eller noget M3 E30. Strip den og den er sjovere end noget du nogensinde har prøvet.... kan godt lide din tanke gang hmm .... men det er jo en helt anden verden end det han kigger efter :)
Don A Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 Rigitg miriam. Men er der nogen som måske kunne svare på mine spørgsmål Nogen der har en M5 som kan dele ud af erferinger? eller som har haft
Guest PeterK Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 hehe kigget også på en 535D' date=' men kunne godt tænke mig den anden nu. Så kan jeg købe en 535 når jeg bliver gammel :)[/quote'] Hehe...jamen så kald mig morfar, MEN for samme penge som en brugt M5 (nyeste) inkl. drift og vedligeholdelse, kan du købe en brugt 535d OG EN Porsche 996!!
Miriam Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Rigitg miriam. Men er der nogen som måske kunne svare på mine spørgsmål Nogen der har en M5 som kan dele ud af erferinger? eller som har haft Vi har haft både en E39 M5 og en E34 M5, samt diverse Alpina biler :) Men lige nu er der fodbold, så det må vente til kampen er slut :)
Rikke Rost Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Så gentager jeg lige for hoffet...... Skal du ha' en sjov bil, skal du ikke ha noget tungt lort. Maks vægt 1100kg og så meget effekt som muligt. Husk at en 500kg's bil med 250hk er lige så sjov som en 2000kg's bil med 1000hk.... Så kan du jo selv lege med tallene lidt. Glem nu alt det skrammel og køb en SJOOOOOV bil. En 535d'er er til pendling og ligeud.... Tag de små veje mod Skabersjö eller Klågerup og oplev suset i en Caterham eller Opel Speedster. Jeg er sikker på Miriam og Michael gerne vil lade dig sidde ved siden af... 6. Kunne en Alpina B5 evt være et forslag til en M5' date=' Den har lidt bedre økonomi, men er det, det vær nu da den ikke skal bruges til pendel bil, men sjov aften/weekend bil osv.[/quote']
Don A Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 Hehe...jamen så kald mig morfar' date=' MEN for samme penge som en brugt M5 (nyeste) inkl. drift og vedligeholdelse, kan du købe en brugt 535d OG EN Porsche 996!![/quote'] Ja men min personlige økonomi skal jo også lige kunne være med ik. Men siger det gerne igen, vil IKKE have en af de der opler'er og den anden du skriver om.:)
Don A Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 Vi har haft både en E39 M5 og en E34 M5' date=' samt diverse Alpina biler :) Men lige nu er der fodbold, så det må vente til kampen er slut :)[/quote'] ingen stress. :D går også snart i seng. Var oppe kl 4 i nat.
Miriam Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 vil IKKE have en af de der opler'er Altså hvis du mener en Opel Speedster med det du skriver der hæhæ?? Så bliver det ikke meget sjovere end det, men igen det er jo en helt anden verden.....hmm ku være man skulle tage den en tur i morgen :D Sender Michael herind når matchen er slut :) så har du lidt læsning i morgen, hvis du er hoppet i seng:)
Don A Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 Altså hvis du mener en Opel Speedster med det du skriver der hæhæ?? Så bliver det ikke meget sjovere end det' date=' men igen det er jo en helt anden verden.....hmm ku være man skulle tage den en tur i morgen :D Sender Michael herind når matchen er slut :) så har du lidt læsning i morgen, hvis du er hoppet i seng:)[/quote'] så tag den med en tur til bordtennis og giv mig en runde næste gang vi skal spille. :)
Rikke Rost Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Kan du ikke lige smide ham forbi mig også....Jeg skal se om jeg kan få den fede ned i en Speedster..... Jeg er igang med at sælge Audien og vil ha mig en rigtig banebil...
Miriam Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Kan du ikke lige smide ham forbi mig også....Jeg skal se om jeg kan få den fede ned i en Speedster..... Jeg er igang med at sælge Audien og vil ha mig en rigtig banebil... Nu er det jo noget tid siden at jeg har set dig, så foruden at du har cuttet benene ved knæene og smidt et par kg , så kommer du nok ind i den, men tvivler på at du kan komme ud igen ved egen kraft :)
dkrath Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Buddha har helt ret i denne tråd. Jeg synes en Opel Speedster Turbo ville være et fremragende valg.
Miriam Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 så tag den med en tur til bordtennis og giv mig en runde næste gang vi skal spille. :) Hmm hvorfor det er jo ikke en M5 :)
credde Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Med hensyn til E60 M5 så var der noget med, at der var problemer med, at launch controllen gjorde, at den brændte koblingen af for et godt ord (vist på 2005 modellen). Skulle være fixet på årgang 2006 og fremad.
Don A Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 Med hensyn til E60 M5 så var der noget med' date=' at der var problemer med, at launch controllen gjorde, at den brændte koblingen af for et godt ord (vist på 2005 modellen). Skulle være fixet på årgang 2006 og fremad.[/quote'] Ja det er da vær at undersøge.. Og jeg vil som udgangs punkt ikke have en opel.. men holder den da åben et langt sted ude i det fjerne.
Don A Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 Hmm hvorfor det er jo ikke en M5 :) hehe nej det er det ikke.. Men derfor kan man jo godt prøve, kunne være jeg blev overrasket.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu