Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg blev lidt overrasket, da jeg tilfældigvis kom forbi Silvan i Nova Lund i dag. Danske Silvan trækker simplethen følehårene til sig og lukker og slukker alle sine svenske butikker pr. 31. maj. Ophørsudsalg er begyndt med 30% på alle varer i dag http://www.silvan.se/
ja de har kört med underskud i sverige fra dag 1
Besvaret

Jeg har været i Silvan i Malmö (ved Mobilia) i weekenden, igår og i dag. Igår fik jeg en dør (hoveddør) sat ned med 40% fra 5000 svenske. I danske er det jo ingenting. Men mit bedste kup gjorde jeg i dag. Deres to store udlejnings Weber Ranch Kettle grille var sat til salg for 5999 SEK. Med kursen i dag på ca 66 og 40 % rabat har jeg givet ca 2400 dkr for den. Og den er i kanon stand. Kun risten ser brugt ud, hvilket jo sker hurtigt, så den skal bare have en ordentlig omgang. De har en mere dernede. Så nu står der i gården en Weber Silver, En one touch performer med gas tændning, et weber bålsted og nu en kæmpe ranch kettle til sommerens familie og venne komsammen'ner. Hurra for ophørsudsalg (selvom det kan være skidt på mange andre områder)

Besvaret
Jeg har været i Silvan i Malmö (ved Mobilia) i weekenden, igår og i dag. Igår fik jeg en dør (hoveddør) sat ned med 40% fra 5000 svenske. I danske er det jo ingenting. Men mit bedste kup gjorde jeg i dag. Deres to store udlejnings Weber Ranch Kettle grille var sat til salg for 5999 SEK. Med kursen i dag på ca 66 og 40 % rabat har jeg givet ca 2400 dkr for den. Og den er i kanon stand. Kun risten ser brugt ud, hvilket jo sker hurtigt, så den skal bare have en ordentlig omgang. De har en mere dernede. Så nu står der i gården en Weber Silver, En one touch performer med gas tændning, et weber bålsted og nu en kæmpe ranch kettle til sommerens familie og venne komsammen'ner. Hurra for ophørsudsalg (selvom det kan være skidt på mange andre områder)
sover du også i en weber grill :laugh: Men jeg fik også lige 15L maling til en fed pris og lidt andre småting.
Besvaret

Var også lige derude en smut i eftermiddag, manglede lige lidt jeg ikke købte forleden dag :) Men syntes der er ved at være godt tomt på hyllerne. Der var dog endnu en af de der kæmpe Weber grille, hvis der er en der mangler en grill/gæsteseng :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...