Jump to content

Klage over en medtrafikant...

Recommended Posts

Besvaret
Ved ikke lige hvor du fik de 160 km fra.....?????
Undskyld .. min fejl.. læste det som 160 og ikke 110 km .. jeg beklager.. men kan du svare på det andet jeg spurgte om ?
  • Svar 145
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Resultatet er vist det samme, Brian = 110 km afspærring for øvrig trafik. (to lastvogne i ydersporet med bilisten imellem sig, og tredje lastvogn på bilistens højre side - så bilisten max kunne røre sig i tredje lastvogns længde - eller skyde hul i midterrabatten) Igen et bevis på at du er udenfor sund trafiksikker rækkevidde :sick:
hvis den 3 lastbil var lang så er det vel ikke så trafiksikkerhedsmässigt galt? ... men udover det hvis 3 lastbiler gjorde det mod mig ville jeg bare stoppe op.. midt på motorvejen så ku vi holde der til de blev trätte af det .. de fleste lastbilchaufförer har jo en tidsplan at overholde så på et tidspunkt ville de vel blive trätte af det og så ville jeg lägge mig med 10kmt og spärre for den bagerste lastbil.. og ellers så kan man jo altid finde en klud og en lighter og lave den ene lastbils tank om til en stor molotow..
Besvaret
men udover det hvis 3 lastbiler gjorde det mod mig ville jeg bare stoppe op.. midt på motorvejen så ku vi holde der til de blev trätte af det .. de fleste lastbilchaufförer har jo en tidsplan at overholde så på et tidspunkt ville de vel blive trätte af det og så ville jeg lägge mig med 10kmt og spärre for den bagerste lastbil.. og ellers så kan man jo altid finde en klud og en lighter og lave den ene lastbils tank om til en stor molotow..
Hvor er forskellen i det du gør - og de gør? Nej vel. Nuvel, den seneste der gjorde et stop på motorvejen syd for "byen" -> hun døde af det...
Besvaret

har jeg skrevet der var forskel? og hvis jeg stopper foran en stor lastbil skal alt der nu kunne dräbe mig igennem den först

Hvor er forskellen i det du gør - og de gør? Nej vel. Nuvel, den seneste der gjorde et stop på motorvejen syd for "byen" -> hun døde af det...
Besvaret
[...] og ellers så kan man jo altid finde en klud og en lighter og lave den ene lastbils tank om til en stor molotow..
Du vil nok få svært ved at få gang i 'krudtet' - i dét diesel ikke er brændfarligt - det skal under tryk før der sker noget. Bare en lille detalje :D
Besvaret
Du vil nok få svært ved at få gang i 'krudtet' - i dét diesel ikke er brændfarligt - det skal under tryk før der sker noget. Bare en lille detalje :D
aha så nu kan diesel ikke brände når det ik er under tryk? tror de her brandmänd er uenige
og det danner selv tryk når det begynder at brände i tanken .. ved godt det ikke eksploderer men ild skal der nok komme jeg har set hvor hurtigt et par sprittabletter får has på en hel lastbil når de tändte bliver smidt i en dieseltank.. tog ikek meget mere end 5-7 minutter så var hele lastbilen omspändt af flammer
Besvaret
har jeg skrevet der var forskel?
2 skridt frem og 2 tilbage = lige langt. Deres fejlagtige adfærd berettiger jo ikke dig til at gøre det samme, fordi så er du jo ik en skid bedre selv :fight:
Besvaret

Det er varme som opnåes ved at komprimere diesel i en diesel motor, som får diesel til at antænde/eksplodere. Hvis man udsætter diesel for samme varme grader i flydende form (fx i en tank) - ja så skulle det jo også gerne begynde at brænde, men det er en ret høj tempratur man skal op på. Når først diesel er begyndt at brænde - ja så opstår der jo mere varme - og så ruller den berømte onde cirkel.

Besvaret

öhm nej og det har jeg heller aldrig påstået.. så hvad er din pointe egentligt? jeg er ret ligeglad med om jeg er bedre eller ligesom dem .. jeg er mod andre som de er mod mig .. gerne i tifold...

2 skridt frem og 2 tilbage = lige langt. Deres fejlagtige adfærd berettiger jo ikke dig til at gøre det samme' date=' fordi så er [b']du jo ik en skid bedre selv :fight:
Besvaret

diesel tänder fint uden kompression og der behöver ikke mere varme end en lighter kan levere men skal det ha samme explosionsagtige kraft som feks benzin ja så skal det under tryk.. .. og kluden funger som en väge så det virker ret godt og som jeg sagde og du så selv siger efterfölgende når det först bränder så skal der nok komme godt bål i det

Det er varme som opnåes ved at komprimere diesel i en diesel motor, som får diesel til at antænde/eksplodere. Hvis man udsætter diesel for samme varme grader i flydende form (fx i en tank) - ja så skulle det jo også gerne begynde at brænde, men det er en ret høj tempratur man skal op på. Når først diesel er begyndt at brænde - ja så opstår der jo mere varme - og så ruller den berømte onde cirkel.
Besvaret
diesel tänder fint uden kompression og der behöver ikke mere varme end en lighter kan levere men skal det ha samme explosionsagtige kraft som feks benzin ja så skal det under tryk.. .. og kluden funger som en väge så det virker ret godt og som jeg sagde og du så selv siger efterfölgende når det först bränder så skal der nok komme godt bål i det
Ja, vi er enige - måske vi bare 'formulere' os forskelligt :D Blot til information: Benzin selvantænder ved 246º C Diesel selvantænder ved 210º C http://en.wikipedia.org/wiki/Flash_point Hvis en flamme kan få temp. op på antændelstemp. for diesel - ja så er he.... løs - men der vil gå et lille stykke tid før der sker noget - hvor i mod med benzin er det dampene som bliver antændt. Dette sker på et split sekund hvis ellers benzin dampe og luft blandningen er perfekt - ellers sker der ikke noget ved benzin før antændelstemp. ligeledes er opnået.
Besvaret

Brian - Det er meget sjovt at spærre andre folk inde, med lastbiler. Lige indtil man gør det med den forkerte person. Udover det, så er du ikke bedre end den person i spærrede inde. Men tror de fleste personer har prøvet at blive chikaneret, og chikanere selv.

Guest michaelbo
Besvaret

Vrøvl

diesel tänder fint uden kompression og der behöver ikke mere varme end en lighter Michael K , du er squ leveringsdygtig i vrøvl ! Diesel er ufarligt, UFARLIGT, uden kompression. Du kan ikke sætte ild i diesel med en lighter, sikke noget vrøvl. Der sker for lidt fordampning. Jvf mit eget gemmenlevede røgdykker og brandslukningskursus, slukkede vi fakler i beholdere med diesel, de ku bare ikke tænde noget. Benzin beholder derimod !! Fordampningen, det er det der tænder, er meget større med benzin, det tænder vist omkring 20 grader og Diesel omkring 100, kan ikke huske præsist og gider ikke google. Kom diesel på din Zippo og hold op med at ryge!! :D
Besvaret

ja hvis man ikke kan läse eller bare intet fatter så er det nok vrövl.. men selv en person med gennemsnits iq ved at diesel bränder fint med en väge uanset hvad den väge måtte väre af sålänge det er brandbart materiale... jeg tänder ofte op i kaminen med en sjat diesel fordi det er hvad jeg har stående .. og der går fint ild i det når träet er gennemvädet og ofte så gir det faktisk et lille "WHOOOF" og i en beholder med en väge vil det danne tryk og derved bränd emeget bedre .. men ja stikker man en fakkel ned under diesel hurtigt så sker der ikke meget for så beröver ´man bare faklen for ild.. men at påstå at diesel er ufarligt uden kompression er direkte snothamrendetumpedumt en diesel tank bil hvor tanken er revet midt over er der ikke meget kompression i men den bränder fint... som videoen jo også tydeligt viser men lev du i troen om at diesel er helt ufarligt uden kompression det kan jo väre du kommer slemt tilskade med den brilliante viden en dag

Besvaret
men ja en lighter der er 1900 grader celsius kombineret med en väge vil jo ALDRIG kunne bringe diesel op på 100 grader ... klogt sagt personligt synes jeg nu det ser ud som om at diesel bränder fint .. selv uden väge
Besvaret
Resultatet er vist det samme, Brian = 110 km afspærring for øvrig trafik. (to lastvogne i ydersporet med bilisten imellem sig, og tredje lastvogn på bilistens højre side - så bilisten max kunne røre sig i tredje lastvogns længde - eller skyde hul i midterrabatten) Igen et bevis på at du er udenfor sund trafiksikker rækkevidde :sick:
Sig mig, er du ikke moderator? Er du virkeligheden ikke for "lille" til den opgave mht. al dit personlige p*s.. Jeg ser dig komme med absurdt ondt i måsen kommentarer til enhvert indläg som Brian poster! Samtidigt sletter du åbenlyst humoristisk mente indläg som ikke passer dig og poster selv dine egne i andres.. Kong gulerod, grow up or get over it! b130.gif Nå ja, nu kan du jo så banne mig for at ha´ en mening..:scared:
Besvaret

Kender i til ildens trekant???? Har i farligt gods bevis???? Jeg har til tankvogn. Og der er det ikke selve lasten, men dampene der er eksplosionsfarlige. Har du ingen ilt, kan det ikke brænde.....Har du intet materiale kan det ikke brænde....Har du ingen varme kan det ikke brænde..... En tankvogn der er helt fyldt, kan ikke brænde. Uanset om den er med diesel eller benzin. Det er først når den tømmes og der kommer ilt med i kredsløbet at det er farligt. Benzin har et højere flammepunkt end diesel. Det der antænder benzinen hurtigere, er de eksplosive dampe. Ganske enkelt fordi diesel ikke har en fordampningshastighed der er stor nok til at årsage en stor eksplosion. Derfor starter man som regel en dieseleksplosion med noget benzin eller andet eksplosivt. Til gengæld er en dieselbrand langt sværere at få under kontrol, da der er langt mere energi i en liter diesel kontra en liter benzin. Du kan slukke ild med begge 2, under den forudsætning, at der ikke fordamper noget og det ikke bliver forstøvet.

Besvaret
Sig mig, er du ikke moderator? Er du virkeligheden ikke for "lille" til den opgave mht. al dit personlige p*s.. Jeg ser dig komme med absurdt ondt i måsen kommentarer til enhvert indläg som Brian poster! Samtidigt sletter du åbenlyst humoristisk mente indläg som ikke passer dig og poster selv dine egne i andres.. Kong gulerod, grow up or get over it! b130.gif Nå ja, nu kan du jo så banne mig for at ha´ en mening..:scared:
Davz biz - du har en PM om et øjeblik som svar på ovenstående (ingen grund til at blande resten af debatten ind i dette. Brian har forsøgt før ;)) ....og du er velkommen til at poste mit svar til dig offentligt, hvis du mener det skal til (som også Brian nok ville vælge at gøre - præcis som tidligere)
Besvaret
Davz biz - du har en PM om et øjeblik som svar på ovenstående (ingen grund til at blande resten af debatten ind i dette. Brian har forsøgt før ;)) ....og du er velkommen til at poste mit svar til dig offentligt' date=' hvis du mener det skal til (som også Brian nok ville vælge at gøre - præcis som tidligere)[/quote'] Ville det ikke være 10 gange nemmere at poste den her istedet for en PM...?
Besvaret
Ville det ikke være 10 gange nemmere at poste den her istedet for en PM...?
Det synes jeg skal være op til Biz. Diskussionen er den samme som har været taget med Brian flere gange tidligere. Ikke noget nyt under solen.
Besvaret

Jeg kan ikke se problemet i at køre 250+ gennem tunnellen, der kan ikke komme nogen fra siderne og hvis folk orienterer sig bagud og trækker ind, så har vi ingen problemer :)

Besvaret
Jeg kan ikke se problemet i at køre 250+ gennem tunnellen, der kan ikke komme nogen fra siderne og hvis folk orienterer sig bagud og trækker ind, så har vi ingen problemer :)
Jow, chaufføren der kører den hurtige bil. Forleden kører en "HT-bus" ind på sin holdeplads ved stoppestedet. Bagfra kommer der efterfølgende en 40 tons lastbil, som OVERSER bussen (hvem fanden der så kan det) og tordner derfor ind i røven på bussen. Heldigvis kommer ingen hårdt til skade, hvilket er et mirakel. Følger man din logik, er mit eksempel umuligt - imidlertid er det et aftryk fra den virkelige verden. Jeg kører på den måde, at jeg dels holder øje med alle andre og dels altid har holder en flugtvej åben. Den sidste "logik" kan jeg ikke følge i tunnelen, hvorfor du skal køre ordentlig...
Besvaret
Jow, chaufføren der kører den hurtige bil. Forleden kører en "HT-bus" ind på sin holdeplads ved stoppestedet. Bagfra kommer der efterfølgende en 40 tons lastbil, som OVERSER bussen (hvem fanden der så kan det) og tordner derfor ind i røven på bussen. Heldigvis kommer ingen hårdt til skade, hvilket er et mirakel. Følger man din logik, er mit eksempel umuligt - imidlertid er det et aftryk fra den virkelige verden. Jeg kører på den måde, at jeg dels holder øje med alle andre og dels altid har holder en flugtvej åben. Den sidste "logik" kan jeg ikke følge i tunnelen, hvorfor du skal køre ordentlig...
jeg kører altid pænt .... altså pænt stærkt!
Besvaret
Men altså......Vi venter stadig....:D
Ja .. du svarede jo ikke rigtig på det jeg spurgte om og jeg vil jo nødig drage mine egne konklusioner på baggrund af dit manglende svar. Man skulle jo nødigt anklage uskyldige folk for at de forhindrer et normalt trafik flow.. Eller skal jeg bare tolke det, som at vi skal lade den ligge og lade svaret blæse i vinden :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...