Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
... Håber dog på at kunne låne et drev af briped før eller senere :) Briped' date=' jeg sms'er dig på din arbejdsmobil i dag, men vil lige skrive her: Du tager bare til USA - regner med, at vi først kan tilpasse en togafgang efter din tur, ikke?[/quote']Er tilbare fra NY søndag, jetlagged og alt det der. Hvis du ikke har fået klaret det i mellemtiden så smid mig bare en SMS, så finder vi ud af noget :)
Besvaret
Hvis du ikke har fået klaret det i mellemtiden så smid mig bare en SMS' date=' så finder vi ud af noget :)[/quote'] Jeg har sendt dig en sms på din arbejdsmobil her til aften, men ingen leveringsrapport :O Jeg har fået flere tilbud omkring lån af drev i løbet af dagen - ville det være i orden, if I took them up on it? Love, L.
Besvaret
Tja' date=' sådan kunne man bare læse det, når du nu skrev, at "sådan et problem kunne du sagtens fixe på en time". Really? Men i virkeligheden er du så ikke selv en skid bedre end [b']ham, du nedgjorde in the first place. Det får dig ikke til at se så godt ud.
What!? Har jeg nu ligefrem nedgjort din bror? (går ud fra, det er ham, du refererer til?). Så har du misforstået. Jeg forstår blot ikke, at du ikke kan få ham til at hjælpe - han er da trods alt din bror. Det burde vel være nærliggende? Du overreagerer i den grad på mit indlæg. :sick:
Ja' date=' sart/øm/nærtagende, når det gælder noget personligt.[/quote'] Ah, så var det da vist heller ikke mere personligt. :rolleyes: Wow :surprise: Jeg må virkeligt have trådt dig over tæerne i denne tråd samt i tråden her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=181586 :rolleye: Du skulle vist nødigt snakke. Mindes du dit irrelevante indtog i maraton-tråden?
Besvaret

Update og afslutning :) Hej alle. I har været så søde, med undtagelse af én (*S*), og jeg er nu meget tæt på en løsning. Jeg har taget imod Cobittens tilbud, så han installerer alt og jeg kigger på, mens jeg lærer en masse om IT :) Tusind tak for al jeres hjælp! Den er værdsat - både nu og i fremtiden. With love, Lise.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...