Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Kan nogen svare på om bankerne har lukket 1.maj i Sverige? (her på fredag) Helt specifik er det Handelsbanken på Södergatan i byen... :) Jeg kunne ikke finde noget på deres hjemmeside. På forhånd tak

Besvaret

Hjemmesiden Kan måske godt forstå at du ikke kan finde noget på hjemmesiden. 1 Maj er nemlig en helligdag. Kan forestille mig at de lukker 12 eller 14 i morgen

Hej Kan nogen svare på om bankerne har lukket 1.maj i Sverige? (her på fredag) Helt specifik er det Handelsbanken på Södergatan i byen... :) Jeg kunne ikke finde noget på deres hjemmeside. På forhånd tak
Besvaret

Jeg mener faktisk det er hel fridag i SE, modsat i DK, hvor det for nogle er en halv fridag. Der er altså ikke tale om en klemdag p.g.a. Valborgsafton. Edit: Skallstorp overhalede indenom:D

Besvaret
Damnit at jeg har stået i et serverrum hele dagen uden tilgang til net... Et stk forgæves tur til swedbanken for mit vedkommende :P
det er også dumt at stå i et serverrum, UDEN internet. :D:rolleye:
Besvaret
Ja de lukker tidligt idag' date=',, V ikke med handelsbanken men SEB lukker kl13[/quote'] Vores SEB lukker kl 13 hver dag :mad: Deres åbningstider er fra kl 10 til 13 :eek: Fantastisk service :thumbdown

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...