Jump to content

Recommended Posts

Guest Mogens
Besvaret
Nogen af jer bilglade mennesker som ved hvor man køber poleringsprodukter som Sonax i Malmö?
ICA på VH har nogle af Sonax-produkterne, som jeg altid har anvendt, indtil jeg for nogen tid siden læste en test af poleringsmidler. Siden dén læsning har jeg købt Hagmans nano wax polish - kæft det virker ! www.hagmans.se
Besvaret
ICA på VH har nogle af Sonax-produkterne, som jeg altid har anvendt, indtil jeg for nogen tid siden læste en test af poleringsmidler. Siden dén læsning har jeg købt Hagmans nano wax polish - kæft det virker ! www.hagmans.se
Hvordan er det så at arbejde med ifht Sonax?
Guest Mogens
Besvaret
Hvordan er det så at arbejde med ifht Sonax?
Der er ingen forskel - samme sag (Hagmans måske en anelse længere tid om at tørre ind, men så vokser man blot et større område ad gangen)
Besvaret
Der er ingen forskel - samme sag (Hagmans måske en anelse længere tid om at tørre ind' date=' men så vokser man blot et større område ad gangen)[/quote']Egentlig en fordel, synes jeg - så man ikke står med en voks der har siddet for længe, og bliver svær at arbejde med. Prisen på Nano Wax Polish 300ml er omkring en hundring - det er da en fin pris, hvis det virker så godt som du siger :thumbup:
Guest Mogens
Besvaret
Hvor har i købt Hagmans?
Jeg købte produktet hér: Mekonomen Värnhem i Malmö AB Sallerupsvägen 7 212 18 MALMÖ 040-29 50 40

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...