SanneJ Besvaret June 20, 2009 Rapporter Besvaret June 20, 2009 I Øresundsbladet står der en historie om en pendler der har sin hund med ovre til DK fra Sverige ca 2 gange om ugen. Hun skal give den ormekur hver 4. uge. Det koster hende 4000 kr om året. Hmm.. Så har hun en meget stor hund! Vi har lige været på apoteket og købe 24 tabletter til godt 700,- Vores hund vejer nu 45 kilo, så der altså til knapt 5 gange (1 pille/10kg) =5 måneder. Så for vores vedkommende koster pillerne os ca. 1500,- om året (hvis vi har ham med hver måned). Jeg har kigget på alle vores dyrlægeregninger, men kan ikke se at hun tager penge for selve "månadsintyget" og sin underskrift... Og uden Michael K's kommentarer' date=' men gerne fra jer andre, betyder det så også at jeg ved siden af det hundepas jeg får lavet (har lige fået hund og er i gang med rabbies osv) så skal jeg til dyrlæge 1 gang om måneden for at en dyrlæge kan score penge på at den skal have en ormekur?[/quote']Jep, det skal du sådan ca. Vi køber dog selv pillerne på apoteket og giver dem selv, så dyrlægen skriver bare hvornår vi senest skal give ormekuren. Vi har en dyrlæge som kommer ud til os, så det er ikke så slemt, men ved da fra andre at det ellers bare er et smut ind til dyrlægen (eller bare personen i skranken) så er det klaret.
dan Besvaret June 20, 2009 Rapporter Besvaret June 20, 2009 Tak SanneJ, det lettede. Hende fra artikeln gav 75 kr hver måned for at lægen skulle se den spiste tabletten og skrive på intyget. Vi kan håbe at vores dyrlæge, som din tager det mere cool.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu