Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer Jeg har fundet noget smart til os der bor i Sverige. Redspot er et dansk firma som leverer IP telefoni til DK, Sverige, Norge, Irland, Island, Storbritanien, Tyskland og Polen. Du kan ringe ubegrænset til alle fastnettelefoner i disse land for kun 89 DKK per måned. Det koster 99 (DKK) øre at ringe til mobiltelefoner i Danmark, og det er en ret stor besparelse i forhold til hvad du betaler hos de svenske udbydere. En anden stor fordel er at din famillie og dine danske venner kan ringe til jer, til normal dansk fastnet takst. Jeg har skrevet mere om tilbudet på min webside og du finder den her http://billigtisverige.dk/flyt-til-sverige/gode-tilbud-til-danskere/ Vi har bestilt og har fået vores nye danske telefonnummer. PS. Du behøver jo ikke fortælle det til svigermor.

Besvaret
Hej med jer Jeg har fundet noget smart til os der bor i Sverige. Redspot er et dansk firma som leverer IP telefoni til DK, Sverige, Norge, Irland, Island, Storbritanien, Tyskland og Polen. Du kan ringe ubegrænset til alle fastnettelefoner i disse land for kun 89 DKK per måned. Det koster 99 (DKK) øre at ringe til mobiltelefoner i Danmark, og det er en ret stor besparelse i forhold til hvad du betaler hos de svenske udbydere. En anden stor fordel er at din famillie og dine danske venner kan ringe til jer, til normal dansk fastnet takst. Jeg har skrevet mere om tilbudet på min webside og du finder den her http://billigtisverige.dk/flyt-til-sverige/gode-tilbud-til-danskere/ Vi har bestilt og har fået vores nye danske telefonnummer. PS. Du behøver jo ikke fortælle det til svigermor.
Det er jo ikke ligefrem noget nyt. Det er blevet nævnt herinde utallige gange og står inde under it og telefoni. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=1392&highlight=redspot Hvorfor skal alt du henviser til gå gennem din reklameside? Få dig et banner herinde så admin kan få en skilling ud af det i stedet!!!
Besvaret

Hej Thomas Det er jo altid fedt at få feedback og nogle gange er den mere konstruktiv end andre gange:-) Jeg lavede indlægget under indkøb, fordi jeg selv synes, at jeg havde fundet noget smart og at jeg kunne se man kan spare penge på sit telefoni indkøb. Det ville jeg gerne dele med andre og på min webside står der en mere udførlig forklaring end jeg ville sætte mig og skrive her, så derfor henviste jeg til www.billigtisverige.dk. Jeg kan oplyse dig at admin bestemt ikke går glip af noget, ved at folk klikker over på min side for at læse tilbudet, tværtimod er det en fordel at vi linker til hinanden. Men jeg tager lige en snak med admin om han har et problem med at vores websider supplerer hinanden, så vi har klare linier og at ingen bliver sure:-) De bedste hilsner Kim

Besvaret
Det er jo ikke ligefrem noget nyt. Det er blevet nævnt herinde utallige gange og står inde under it og telefoni. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=1392&highlight=redspot Hvorfor skal alt du henviser til gå gennem din reklameside? Få dig et banner herinde så admin kan få en skilling ud af det i stedet!!!
Fordi i det her tilfælde vil Kim få penge for hver ny kunde, der oprette sig igennem hans viderelink til Redspot. Den slags partnerskab/referral linking er ganske normal, og når det ikke belaster den nye kunde, er der vel ikke noget galt i det.
Besvaret
Hej med jer Jeg har fundet noget smart til os der bor i Sverige. Redspot er et dansk firma som leverer IP telefoni til DK, Sverige, Norge, Irland, Island, Storbritanien, Tyskland og Polen. Du kan ringe ubegrænset til alle fastnettelefoner i disse land for kun 89 DKK per måned. Det koster 99 (DKK) øre at ringe til mobiltelefoner i Danmark, og det er en ret stor besparelse i forhold til hvad du betaler hos de svenske udbydere. En anden stor fordel er at din famillie og dine danske venner kan ringe til jer, til normal dansk fastnet takst.
Men hvor stor er besparelsen reelt? Hvis jeg kigger på min tlf regning så er det max 5% af min trafik der går til fastnet. Med et dansk 3 abb. Så har man billigere takst og stadig et dansk tlf nr familien kan ringe til. Fastnet er fortid.
Besvaret
Men hvor stor er besparelsen reelt?
For mig vil svaret være 83% Nu har jeg IP telefoni via Telsome med en fastnetpris på 7 øre i minuttet opgjort efter sekunder. Det har (til fastnet) kostet mig 48,38 kr. i indeværende år. Hvis jeg prøver at kaste min regning fra Telsome ind i et regneark og sætter 3's takster (35 øre i opkaldsafgift og 59 øre i minuttet betalt pr påbegyndt minut) på de samme opkald ville det have kostet mig 300,59 kr. Så med andre ord ville det seksdoble min udgift kun at bruge 3.
Fastnet er fortid.
Nope, ikke hjemme hos mig. IP telefoni er fremtid, især når det gælder kombinerede mobil- og IP telefoner der kan forbinde direkte til WLAN.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...