Jump to content

Ny Dyreklinik i Tygelsjö

Recommended Posts

Guest carspar
Skrevet

Ja der er åbnet en ny direklinik i Tygelsjö og ja det er den dansker der er medejer af den så hvis i har sprogproblemer så prøv hende. Vi har selv brugt den og kan anbefale den. http://www.veterinargruppen.se/om_oss/bakgrund.html Specielt til alle i hunde der ikke er registreret i Sverige eller enddog ikke har hundepas.

Guest carspar
Besvaret

Ja det tror jeg, men i Tygelsjö er der god service, tid til en lille sludder om vind og vejr og de har kendskab til både svensk dyrelovgivning og hvordan vi danskere tænker.

Guest carspar
Besvaret

Vi ved jo for eksempel at der er ulovligt at lade sin hund være alene hjemme i Sverige mere end 5 timer !!!!!!!!! eller hvad.

Guest carspar
Besvaret

Jeg sidder her i Lund og der er nogle der har hund med på jobbet af samme grund, hvis de ikke kan det sætter de dem i Hunddagis!! det koster ca. 2000 sek pr. md. Men vi har ikke fortalt vores hund om det så den ved ikke at det eksiterer.

Besvaret
Tak for info' date=' Caspar. Har selv haft lidt sprogproblemer hos dyrlægerne herovre.[/quote']Men hvis man ikke forsøger, bliver man aldrig bedre;) (så slemt er det vel ikke, aflivning hedder trods alt det samme på begge sprog...:-)
Besvaret
Jeg sidder her i Lund og der er nogle der har hund med på jobbet af samme grund, hvis de ikke kan det sætter de dem i Hunddagis!! det koster ca. 2000 sek pr. md. Men vi har ikke fortalt vores hund om det så den ved ikke at det eksiterer.
Lidt hysteri fra myndighedernes side.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...